جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تقویت امکانات و تجهیزات زیرساختی ارتباطات تلفن همراه و ثابت در مشکین‌شهر

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس در مراسم افتتاح طرح‌های زیرساختی ارتباطات در نصیرآباد مشکین‌شهر خواستار تقویت امکانات و تجهیزات زیرساختی ارتباطات تلفن همراه و ثابت در مشکین‌شهر شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81840
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

ضرورت تقویت امکانات و تجهیزات زیرساختی ارتباطات تلفن همراه و ثابت در مشکین‌شهر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  محمود عباس زاده مشکینی  نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح‌های زیرساختی ارتباطات در نصیرآباد مشکین‌شهر گفت: وزیر ارتباطات قول مساعدی داده تا در سفر به مشکین‌شهر طرح‌های اجرایی در این حوزه را مورد بررسی قرار داده و به تقویت امکانات و تجهیزات زیرساختی ارتباطات تلفن همراه و ثابت در مشکین‌شهر کمک کند.

وی افزود: بسیاری از مناطق روستایی در مشکین‌شهر از خدمات ارتباطی مطلوب بی‌بهره بوده و یا امکان آنتن‌دهی تلفن همراه و زیرساخت‌های اینترنتی مهیا نیست که در این زمینه وزیر ارتباطات قول مساعد داده تا در یک سال آینده بخش عظیمی از این مشکلات را برطرف کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان احداث فیبر نوری به ظرفیت ۲۳۳ کیلومتر را در مشکین‌شهر هدف‌گذاری کرده تا موانع و مشکلات این حوزه با توسعه فیبر نوری برطرف شود.

عباس‌زاده مشکینی ضرورت نصب ۱۵ سایت تلفن همراه را در مناطق روستایی و دورافتاده مشکین‌شهر یادآور شد و افزود: در این شهرستان آنتن‌دهی تلفن همراه و خدمات اینترنت پرسرعت با مشکلات و معایب جدی روبه‌رو است که برای رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند تأمین اعتبارات هستیم تا در روستاها اقدامات مؤثر و اولویت‌دار انجام شود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار توسعه زیرساخت‌های ارتباط تلفن همراه و اینترنت، سایر اپراتورها و شرکت مخابرات نیز موظف شده تا خدمات مطلوبی را در حوزه ارتباطی انجام دهد و سرویس‌دهی مناسب در تلفن ثابت نیز برای ساکنان این منطقه انجام شود./

نشست با رئیس معاون عمرانی وزیر کشور؛ پیگیر حل مشکل شهرداری ها و دهیاری های چابهار،نیک شهر،کنارک و قصرقند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi