دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

توافق آتش بس نشان دهنده شکست فاحش رژیم صهیونیستی و موفقیت برای مردم مظلوم غزه است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به موافقت حماس با پیشنهاد آتش بس، گفت: توافق آتش بس نشان دهنده شکست فاحش رژیم صهیونیستی و موفقیت برای مردم مظلوم غزه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110187
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

کرونا :

توافق آتش بس نشان دهنده شکست فاحش رژیم صهیونیستی و موفقیت برای مردم مظلوم غزه است

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ در واکنش به موافقت حماس با پیشنهاد آتش بس، گفت: جمهوری اسلامی ایران از هر اقدامی که منافع مردم مظلوم فلسطین در آن باشد و جبهه مقاومت درآن راستا توافقاتی را صورت دهد، حمایت می کند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما معتقدیم که جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین حق دارند، شرایطی که تامین کننده آرمان هایشان باشد را انتخاب کنند و ما نیز از آن پشتیبانی می کنیم.

وی اضافه کرد: توصیه ما به جبهه مقاومت این است که فریب مکر و حیله استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را نخورند و مراقبت کنند که در مقام عمل، توافقات بازگشت آوارگان حادث شود و از طرفی خروج کامل نیروهای صهیونیستی از سرزمین های اشغالی صورت گیرد.

عزیزی بیان کرد: توافق آتش بس نشان دهنده شکست فاحش رژیم صهیونیستی بوده و بعنوان موفقیتی برای جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه بشمار می آید و انتظار داریم حماس با تدبیر و دوراندیشی از این فرصت برای رسیدن به آرمان های مردم مظلوم فلسطین استفاده کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi