شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای انتقال آب دریا در مقابل پرداخت نفت

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: با همگرایی ملی باید اجرای طرح‌های تأمین آب در همه نقاط کشور تسریع و تقویت شود، در این خصوص به دنبال تشکیل کانونی از نمایندگان مجلس از استان‌های درگیر با معضل آب هستیم و این گروه در گام نخست در حال بررسی پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای انتقال آب دریا در مقابل پرداخت نفت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110196
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای انتقال آب دریا در مقابل پرداخت نفت

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره تشکیل کانونی از نمایندگان دور یازدهم و منتخب دور دوازدهم مجلس از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، اصفهان برای ایجاد عزم ملی با هدف تدبیر در موضوع آب گفت تلاش می‌کنیم این گروه را با عضو گیری از استان‌های درگیر با معضل آب به ویژه استان‌های جنوب و مرکز کشور تقویت کنیم.

وی گفت: این گروه در گام نخست در حال بررسی پیشنهاد یک سرمایه‌گذار برای انتقال آب دریا در مقابل پرداخت نفت است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در دور یازدهم و منتخب در دور دوازدهم مجلس گفت هم نیاز است تا طرح‌های تأمین آب در کشور توسعه یابند و هم نیاز است تا مسائل زیست محیطی و اکوسیستم کشور در اجرای این طرح‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی در نظر داشتن حقوق همه مردم ایران در نقاط مختلف را در اجرای طرح‌های عمرانی از ضرورت‌های توسعه همه جانبه کشور بیان کرد و گفت منافع ملی زمانی تأمین می‌شود که با حذف بخشی‌نگری، در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi