یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با رئیس معاون عمرانی وزیر کشور؛ پیگیر حل مشکل شهرداری ها و دهیاری های چابهار،نیک شهر،کنارک و قصرقند

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: پیگیری هایی از سوی معاون عمرانی وزیر کشور برای حل مشکل شهرداری ها و دهیاری های چابهار،نیک شهر،کنارک و قصرقند انجام شد و مقرر گردید اقدمات لازم در این رابطه انجام شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78928
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

نشست با رئیس معاون عمرانی وزیر کشور؛ پیگیر حل مشکل شهرداری ها و دهیاری های چابهار،نیک شهر،کنارک و قصرقند

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با  رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر با معاون عمرانی وزیر کشور دیداری داشتم و در این جلسه مطالبات شهرداران و دهیاران حوزه انتخابیه را مطرح کردم تا اقداماتی در جهت رفع آنها صورت گیرد.

وی افزود: اعتبارات اندک، نبود منابع مالی مستقل در بسیاری از شهرداری ها به ویژه شهرداری های کوچک و جدیدالتاسیس توام باعث جلوگیری از امورات عمرانی، ارائه خدمات مطلوب، خرید تجهیزات استاندار و پاکیزه سازی شهری و روستایی می شود.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس عنوان کرد: نبود ماشین حمل زباله در روستاها و شهرها از عوامل موثر جلوگیری از پاکیزه سازی سیمای ظاهری شهرها و روستاها است و تهیه ماشین آلات لازم برای شهرداری ها و دهیاری ها از مطالبات ما است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در پایان این نشست مصوب شد ماشین حمل زباله متناسب با اولویت های حوزه انتخابیه جهت استفاده در شهرداری ها و دهیاری ها تامین شود و همچنین  تخصیص قیر رایگان، تسهیلات بانکی جهت اجرای پروژه های مدیریت شهری و تامین اعتبار جهت اجرای فضای بازی کودکان در روستاهای محروم حوزه انتخابیه بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi