شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

برقراری آتش بس بمعنای شکست رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم دامغان در مجلس یازدهم گفت: برقراری آتش بس بمعنای شکست رژیم صهیونیستی است چرا که این رژیم در این جنگ نتواست به اهداف و خواسته های خود برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 110193
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

کرونا :

برقراری آتش بس بمعنای شکست رژیم صهیونیستی است

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ در واکنش به موافقت حماس با پیشنهاد آتش بس، گفت: متاسفانه رسانه های استکبار جهانی حوادث را بگونه ای مخابره می کنند که در این جنگ، حماس بعنوان ظالم و متجاوز و رژیم صهیونیستی بعنوان مظلوم شناخته شود بدین لحاظ که رژیم صهیونیستی دایم پیشنهاد آتش بس و صلح ارائه می کند و حماس خواهان صلح و آتش بس نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حماس با قبول پیشنهاد آتش بس، این حربه رژیم صهیونیستی و رسانه های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد. در حال حاضر صحنه سیاسی به نفع حماس، جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین است بنابراین اگر رژیم صهیونیستی با آتش بس پیشنهادی قبول نکند، بیش از پیش مشروعیت نداشته خود را نزد جهانیان زیر سوال می برد.

وی افزود: هم اکنون در دانشگاه های جهان بویژه در کشورهای غربی، اعتراضات بسیاری در حال انجام است و کفه ترازو به نفع حماس، جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین است لذا کشورهای غربی باید به این نتیجه رسیده باشند که حتی با وجود تبلیغاتی که به نفع رژیم نسل کش صهیونیستی طی ماه های اخیر داشته اند، افکار عمومی مقصر اصلی جنگ و قتل عام را رژیم جعلی صهیونیستی می داند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: برقراری آتش بس بمعنای شکست رژیم صهیونیستی است چرا که در این جنگ نتواست به اهداف خود از جمله آزادی اسیران، نابودی حماس، کوچ اجباری فلسطینیان وتخریب تونل های جبهه مقاومت برسد. بنابراین باید گفت که معادلات تغییر کرده است و رژیم صهیونیستی آن رژیم قبل از طوفان الاقصی نیست و حماس نیز آن حماس قبل جنگ نیست و قدرتمند شده است./

پایان نشست علنی 26 اردیبهشت ماه/ نشست بعدی یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi