جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید معاون وزیر ورزش از پروژه های ورزشی بروجرد؛ افتتاح چند پروژه ورزشی در بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با حضور معاون وزیر ورزش در حوزه انتخابیه چند پروژه ورزشی در شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81516
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

بازدید معاون وزیر ورزش از پروژه های ورزشی بروجرد؛ افتتاح چند پروژه ورزشی در بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل بانک ملی داشتم و در این دیدار پیگیری اخذ تسهیلات برای واحدهای صنعتی حوزه انتخابیه از جمله نساجی بروجرد بودم و مقرر شد اقداماتی در این رابطه صورت گیرد.

وی افزود: همچنین دیداری هم با معاون عمرانی وزیر کشور داشتم که در این دیدار پیگیر اخذ ماشین آلات و تجهیزات مختلف برای شهرداری های بروجرد و اشترینان و حل مشکل راه روستایی حوزه انتخابیه بودم و قول هایی در این زمینه داده شد که امیدوارم سریعا مرتفع شوند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: در روزهای گذشته هم معاون وزیر ورزش به شهرستان بروجرد سفری داشتند و از پروژه های نیمه کاره حوزه انتخابیه بازدیدی داشتند و مقرر شد مشکل این پروژه ها حل شود تا روند تکمیل آنها تسریع پیدا کند.

وی اظهار کرد: چند پروژه ورزشی هم با حضور معاون وزیر ورزش افتتاح شد و همچنین  مقرر شد مجموعه ورزشی ۵ هزار نفری ولایت بروجرد هم تا یک سال آینده به بهره برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi