دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد شدید امام جمعه سی‌سخت از 3 دستگاه/ مصباح‌نژاد: خدا کند کلیپ ورود پساب به بشار درست نباشد

به گزارش کرونا از سی‌سخت چندی است که فیلمی در خصوص ورود پساب گاوداری شهرستان دنا به رود بشار منتشر شده و نگرانی دلسوزان زیست محیطی را فراهم کرده است. در همین خصوص با حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا به گفت‌وگو نشستیم تا در خصوص وضعیت زیست محیطی این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81396
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

کرونا :

انتقاد شدید امام جمعه سی‌سخت از 3 دستگاه/ مصباح‌نژاد: خدا کند کلیپ ورود پساب به بشار درست نباشد

به گزارش کرونا از سی‌سخت چندی است که فیلمی در خصوص ورود پساب گاوداری شهرستان دنا به رود بشار منتشر شده و نگرانی دلسوزان زیست محیطی را فراهم کرده است.

در همین خصوص با حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا به گفت‌وگو نشستیم تا در خصوص وضعیت زیست محیطی این شهرستان و مشکلات آن بحث و گفت‌وگو کنیم.

حجت الاسلام مصباح‌نژاد با انتقاد شدید از عملکرد منابع طبیعی و محیط زیست در این شهرستان گفت: یادمان باشد که شهرستان دنا دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر زیست محیطی و طبیعی در کل کشور بوده که در صورت هرگونه بی توجهی به آن نسل آینده را از وجود این میراث بزرگ بی بهره خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان دنا با بیان اینکه مشاهده می‌کنیم مسئولان برنامه ای برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان دنا ندارند گفت: شهرستان دنا در دل خود گنجینه‌ای از طبیعت را جای داده و زیست کره دنا یکی از این ظرفیت های بزرگ به شمار می رود که هر گونه اهمال در حفاظت از آن به آینده استان ضربه وارد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروزه از موضوع پلنگ دنا حرف‌های زیادی می‌شنویم و به زعم برخی زخمی شده و مشکلاتی را ایجاد کرده است گفت: همچنین وضعیت پسماند را که می‌بینیم برای آینده این شهرستان نگران می شویم مسئولان باید چاره ای برای مشکلات کنونی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی بیندیشند.

این مسئول با بیان این که چندی پیش ده‌ها هکتار از جنگل‌های شهرستان دنا در آتش سوخت و کمترین نیرو و امکانات را برای مقابله با آن داشتیم یادآور شد: مسئولان کشوری باید این شهرستان را در اولویت برنامه های خودشان قرار دهند چرا که با یک بحران بزرگ در آینده مواجه خواهیم شد.

رفع گره تولید اولویت تیم اقتصادی دولت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
دنبال کنید

وی در ادامه با اشاره به فیلم سرازیر شدن پساب گاوداری بزرگ دنا به رود بشار گفت: نمی‌توانم این فیلم را در حال حاضر تایید کنم از طریق دادگستری و دادستانی پیگیر آن هستم اما خدا کند که این فیلم واقعیت نداشته باشد.

مصباح‌نژاد در ادامه با بیان اینکه از محیط زیست به شدت گلایه‌مند هستم و نگرانی دارم گفت: مسئولان کشوری باید به استان ما بیایند و مشکلات را بررسی کرده و ببینند که چه کمبودهایی وجود دارد.

وی گفت: مسئولان بهداشتی استان کجا هستند و چه نقشی در سلامت جامعه دارند این گونه که مشاهده می‌شود مشکلات بهداشتی را نمی‌بینند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi