جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور امام جمعه شهرهای دهدشت و دیشموک، معاون رئیس دادگستری استان و مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهر قلعه رئیسی مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری چاروسا برگزار شد. حضور باشکوه مردم قلعه رئیسی در این مراسم کم نظیر بود و اقشار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80460
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

تکریم  رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور امام جمعه شهرهای دهدشت و دیشموک، معاون رئیس دادگستری استان و مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهر قلعه رئیسی مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری چاروسا برگزار شد.

حضور باشکوه مردم قلعه رئیسی در این مراسم کم نظیر بود و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 17

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 18

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 19

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 20

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 21

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 22

 

از جلوه های ویژه این مراسم بعد از تودیع و معارفه بود که بسیاری از مردم به خصوص ریش سفیدان و کودکان در حالی از انصاری با گریه خداحافظی می کردند که برای مسئولان قضایی استان این موضوع برای آنها تعجب برانگیز بود.

حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه دهدشت در این مراسم به نقش قضات و عدالت در جامعه اسلامی اشاره و بیان کرد: جایگاه قضاوت آنقدر با ارزش است که “علی(ع) می فرماید بهترین خالق کسانی هستند که بین مردم قضاوت می کنند”.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: یک ساعت قضاوت با عدالت برابر است با هفتاد سال عبادت و آن کسی که در مقابل هجمه ها می ایستد قضات و دستگاه قضا است و علت آن این است کسی که امین نظام و انقلاب است و آن کس که در مقابل همه تهدیدها می ایستند قضات و دستگاه قضایی است و خیلی ها به دنبال این هستند که جایگاه دستگاه قضا را کم رنگ کنند اما با زحمات دستگاه قضا در مجموعه دادگستری این فضا فراهم نمی شود و در استان کهگیلویه و بویراحمد فضایی که رئیس کل فراهم کردند و آن هم استفاده از نیروهای جوان و میدان دادن به جوانان مصداق بارز توجه به گام دوم انقلاب است و این کار جای تقدیر دارد.

76 هزار دانش آموز ابتدایی مدارس دولتی کهگیلویه و بویراحمد جامعه هدف توزیع شیر
دنبال کنید

وی تاکید کرد: انصاری یکی از نیروهای توانمند شهرستان کهگیلویه بود که این حضور باشکوه مردم نشان از این بود که اولویتش روحانی بودن بود و با روحانی بودن بود و امروز این حضور در مراسم تودیع و فضای مجازی محقق شد و همین است که ما اصالتمان به طلبه بودن است و پست و عنوان ها اعتباری است.

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 23

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 24

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 25

 

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 26

 

 

 

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 27

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 28

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 29

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 30

تکریم رئیس دادگستری چاروسا/جلوه‌های ویژه قدردانی از یک مدیر 31

 

وحدانی فر با بیان اینکه وحدت دو سال گذشته میان امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس دادگستری و بخشدار چاروسا منشا خدمات ارزنده بود گفت: در بین مردم بودن مهمترین خصلت انصاری بود که جای تقدیر دارد و از رئیس جدید درخواست داریم که این وحدت در سطح منطقه حفظ شود و البته رمز موفقیت ایشان تعامل با ائمه جمعه به خصوص امام جمعه قلعه رئیسی است.

داریوش فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی ضمن خیرمقدم به مردم و مسئولین از زحمات رئیس دادگاه عمومی چاروسا تشکر و عنوان کرد: ورود به موضوعات مختلف به خصوص پروژه های عمرانی سطح شهر بسیار نمایان گر بود.

وی افزود: در پروژه های عمرانی سطح شهر به عنوان یک یار برای شورای شهر و شهرداری بود که لازم می دانیم از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام انصاری پور تشکر و تقدیر داشته باشیم.

موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه هم در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر یادآور شد: یکی از ضرورت های در جامعه اسلامی عدل است و عدالت شالوده و اساس پایداری جهان است و دستگاه قضا یکی از مهمترین دستگاه ها در جامعه اسلامی است و اقامه عدل و اجرای عدالت یکی از شوئن ولی فقیه جامعه است که این شان را به مسئولین واگذار کردند

رژه خودرویی و موتوری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
دنبال کنید

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه خدمت در دستگاه قضا باید صادقانه باشد تصریح کرد: ملاک سنجش در دنیا و آخرت صداقت است و شغل قضاوت یک شغل با اهمیتی است و نگاه مردم به دستگاه قضا نگاه مظلوم به دستگاه قضاست و جزء عدالت مردم از دستگاه قضا ندارند.

وی افزود: صداقت، عدالت محوری، دانش، تجربه و شناخت عمیق ویژگی هایی است که یک قاضی باید به درستی در بین مردمی که می خواهد قضاوت و به عدالت بپردازد توجه داشته باشد.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد: توجه به مدیران توانمند باید مورد اولویت قرار بگیرد و قضات ما باید به دنبال افزایش دانش و تجربه باشند و توجه به خدمت به مردم داشته باشد و مدیری را مورد استفاده قرار دهیم که تعهد و تخصص داشته باشد و اگر این ویژگی ها را داشته باشد قطعا ولایتمدار می شود و نتیجه این موضوع بصیرت است.

روشندل یادآور شد: در تاریخ مطالعه کنیم هر جا به کشوری خیانت شد افراد در داخل خیانت کردند و این نوع خیانت یعنی در مسیر شیطان قرار گرفتن و اما اگر خیانتی نباشد و اگر مدیر تخصص، تعهد و دشمن شناس باشد اجازه نمی‌دهد آب در آسیاب دشمن بریزند.

وی خاطرنشان کرد: مدیر ولایتمدار باید با فساد، زمین خواری و مفسد مبارزه کند و نگذارد کسانی در جامعه اسلامی از اعتماد مردم سوء استفاده کنند.

در پایان این مراسم از زحمات ۵ ساله حجت الاسلام صادق انصاری پور تجلیل و سید یحیی حسنی به عنوان رئیس جدید دادگستری چاروسا منصوب شد.

گزارش”سیدحسن آرمند

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi