شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بارز ترین ویژگی های ردیاب خودرو چیست؟

بارز ترین ویژگی های ردیاب خودرو چیست؟ امروزه به دلیل افزایش جمعیت میزان تقاضای خودرو افزایش یافته است و همین امر باعث شده تا صنعت خودرو سازی پیشرفت کند و امکاناتی به محصولات آن اضافه شود تا بتواند پاسخگوی نیاز های مشتریان خود باشد. یکی از این آپشن ‌ها ردیاب خودرو است که نه تنها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80103
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

کرونا :

بارز ترین ویژگی های ردیاب خودرو چیست؟

بارز ترین ویژگی های ردیاب خودرو چیست؟

امروزه به دلیل افزایش جمعیت میزان تقاضای خودرو افزایش یافته است و همین امر باعث شده تا صنعت خودرو سازی پیشرفت کند و امکاناتی به محصولات آن اضافه شود تا بتواند پاسخگوی نیاز های مشتریان خود باشد. یکی از این آپشن ‌ها ردیاب خودرو است که نه تنها همانند دزدگیر می ‌تواند راننده را از سرقت خودرو آگاه سازد؛ بلکه دارای قابلیتی است تا مسیری که خودرو طی می ‌کند را نشان ‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بارزترین ویژگی ‌های ردیاب خودرو را بیان کنیم تا شما با آگاهی کامل بتوانید آن را تهیه کرده و استفاده کنید.

بارز ترین ویژگی های ردیاب خودرو چیست؟ 3

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو یکی از تجهیزاتی است که امنیت ماشین را تامین می ‌کند. این محصول که وظیفه نشان دادن موقعیت جغرافیایی خودرو را برعهده دارد، وسیله ‌ای سخت ‌افزار یا الکترونیکی است که از دو بخش جی‌پی‌اس و سیم ‌کارت تشکیل می ‌شود؛ یعنی زمانی که به خودرو متصل ‌شود، اطلاعاتی مانند موقعیت جغرافیایی خودرو، سرعت و جهت حرکت خودرو را از طریق جی‌پی‌اس تشخیص داده و به کمک سیم‌کارت لحظه به لحظه برای راننده ارسال می‌ کند.

ردیاب خودرو به طور کلی بر اساس سیستمی که دارد؛ به دو دسته شارژی و سیمی تقسیم ‌بندی می ‌شود. مدل سیمی آن‌ ها باید در مسیر سیم‌ کشی خودرو قرار بگیرند؛ یعنی برای نصب ردیاب خودرو به برق نیاز است و هر جایی قابل نصب نخواهد بود، همین امر باعث شده تا اغلب از ردیاب خودرویی شارژی استفاده شود، چرا که انرژی آن ‌ها با باتری تامین شده و به راحتی در هر جایی نصب می‌ شوند.

ترس از انتقام، آمریکایی‌ها را رها نخواهد کرد/ نقش مهم نیروی هوایی ارتش در دفاع از حرم
دنبال کنید

بارزترین ویژگی ‌های ردیاب خودرو چیست؟

اکنون اگر شما نیز جز افرادی هستید که می ‌خواهید برای حفاظت از ماشین خود یک ردیاب خودرو تهیه کنید، بهتر است با ویژگی‌ های بارز هر نوع از ردیاب‌ های خودرو آشنا شوید؛ به همین دلیل ما در این قسمت از مقاله تعدادی از خصوصیات این محصول را بیان می ‌کنیم تا بدانید چه نوع ردیابی برای خودرو شما مناسب است.

باتری قوی

باتری یکی از قطعاتی است که در ردیاب‌ های شارژی استفاده می ‌شود و به هین دلیل کیفیت آن بسیار اهمیت دارد؛ زیرا باید به قدری قدرت داشته باشد که نیاز به تعویض آن در کوتاه مدت نباشد.

پیگیری در لحظه و موقعیت ‌یابی دقیق

یکی دیگر از ویژگی ‌های بارز بهترین ردیاب خودرو آنتن ‌دهی بالای آن است که باعث می ‌شود در هر مکانی قابلیت انتقال موقعیت را داشته باشد و در هر لحظه به طور دقیق آن را به راننده نشان دهد.

کنترل از راه دور

یکی دیگر از قابلیت ‌های ویژه ردیاب خودرو، کنترل از راه دور آن است؛ یعنی راننده می ‌تواند از راه دور اتومبیل خود را چک کند، برخی از ردیاب ‌های خودرو از این هم فراتر رفته و قابلیت استفاده از برخی امکانات خودرو را فراهم می ‌کند، به عنوان مثال می ‌تواند خودرو را از راه دور خاموش یا روشن کند.

ثبت تاریخچه

ردیاب ‌های خودرو قابلیت این را نیز دارند که علاوه بر آنلاین نشان دادن مسیر ها، مسیر های طی شده را در طول یک سال ذخیره کرده و آن را در اختیار راننده قرار دهند.

فرماندار باشت گفت: مصلی امام خمینی (ره) مهم ترین پروژه فرهنگی –اجتماعی شهرستان از محل اعتبارات استانی است
دنبال کنید

شنود و درخواست کمک

ردیاب‌ های خودرو قابلیت این را هم دارند که صدای داخل خودروی سرقت شده را برای صاحب ماشین پخش کنند که این قابلیت؛ خود می‌ تواند در پیدا کردن دزد کمک کرده و باعث دستگیری آن‌ ها ‌شود.

نصب آسان

این نوع تجهیزات با آن که ساختار پیچیده‌ ای دارند؛ اما به راحتی و در کم‌ ترین زمان در هر کجای ماشین نصب می ‌شوند.

پنل کار ساده

ردیاب ‌های خودرو برای ارسال اطلاعات، از اینترنت یا شارژ سیم ‌کارت استفاده می ‌کنند و به همین دلیل به راحتی امکان استفاده از قابلیت ‌ها و تنظیمات آن ‌ها وجود دارد.

هشدار دادن

ردیاب خورو دارای بخشی است که با فعال ‌سازی آن، با هر فعالیتی که خودرو انجام دهد هشداری برای راننده ارسال می ‌شود؛ یعنی اگر خودرو روشن شود یا از محل پارک شده خارج شود، هشداری برای تلفن همراه راننده ارسال می ‌شود تا از وضعیت خودروی خود آگاه شود.

کلام آخر

حال که با ویژگی ‌های بارز ردیاب خودرو آشنا شدید و دانستید چه کاربردی دارند، بهتر است یک مدل از آن ‌ها را تهیه کرده و بخش ‌های مورد نیاز خود را بر روی این دستگاه فعال کنید تا بتوانید از خصوصیات مختلف آن استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi