جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار باشت گفت: مصلی امام خمینی (ره) مهم ترین پروژه فرهنگی –اجتماعی شهرستان از محل اعتبارات استانی است

سید مسعود حسینی فرماندار باشت و رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت مهم ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که تکمیل آن از دغدغه های مسئولان شهرستانی و استانی است. سید مسعود حسینی فرماندار باشت و رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان  گفت:  مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31566
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

سید مسعود حسینی فرماندار باشت و رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت مهم ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که تکمیل آن از دغدغه های مسئولان شهرستانی و استانی است.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت و رئیس کمیته برنامه ریزی این شهرستان  گفت:  مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت مهم ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که تکمیل آن از دغدغه های مسئولان شهرستانی و استانی است.
حسینی افزود:مصلی امام خمینی(ره) باشت که در زمینی به مساحت بیش از ۱۱ هزار متر و زیر بنای ۱۰۰۰ متردر حال ساخت است ازتمام مصلی هایی که همزمان در استان کلنگ زنی شده پیشرفت فیزیکی مناسبتر و رضایت بخش تری دارد.
فرماندار باشت افزود: از زمان کلنگ زنی پروژه مصلی باشت هر ساله اعتبارات با توجه به ظرفیت اعتبارات کشوری و استانی لحاظ گردیده و در سال۹۴ و ۹۵ نیز اعتبار مناسبی برای این پروژه  در نظر گرفته شد.
فرماندار باشت  با اشاره به سرکشی مسئولان استانی و کشوری از برخی پروژه ها در شهرستان افزود: در بازدید مقامات استانی و کشوری از پروژه ها در شهرستان امکان بازدید از تمامی پروژه ها وجود ندارد و با تعیین اولویت ها از برخی پروژه ها بویژه پروژه های ملی بازدید به عمل می آید.
مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت گفت: ملاک تامین اعتبار برای پروژه ها تیم کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه و سپس کمیته برنامه ریزی شهرستان است که بر اساس اهمیت این پروژه  و تاکید در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ ۲میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتباردر نظر گرفته شد که با تاکید استاندار محترم مبلغ یک میلیارد ریال دیگر به اعتبار این پروژه افزوده شد و جمعا مبلغ ۳میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار پروژه فوق در سال ۹۵ بود.
حسینی با اشاره به روند تخصیص اعتبار برای پروژه های عمرانی افزود:اعتبار در نظر گرفته شده برای تمامی پروژه ها برا اساس وضعیت تامین اعتبار کشوری و استانی در نظر گرفته می شود که برای پروژه ها ی شهرستان و این پروژه ۴۸ درصد از محل نفت، تملک دارایی و ماده ۱۸۰ استانی تامین اعتبار در نظر گرفته شد و برای هیچ پروژه ای قبل از ماه گذشته تخصیصی لحاظ نشده و تمام تخصیص ها مربوط به ماه گذشته است و لازم است دستگاه اجرایی پروژه فوق که بسیج سازندگی استان است جهت دریافت اعتبار تخصیص داده شده اقدام نماید.
 
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری باشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi