جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: در راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده به همراه محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از طرح گردشگری تله کابین، کارخانه قند یاسوج، شرکت تولید دمنوش و قهوه، کارخانه طبیعت زنده و واحد تولید اسپلیت بازدید کردند.  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه تله‌کابین یاسوج گفت: با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79379
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

استاندار: در راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده به همراه محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از طرح گردشگری تله کابین، کارخانه قند یاسوج، شرکت تولید دمنوش و قهوه، کارخانه طبیعت زنده و واحد تولید اسپلیت بازدید کردند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه تله‌کابین یاسوج گفت: با پیگیری از طریق بانک سپه کشور تسهیلات مورد نیاز این طرح را تامین می‌کنیم تا شاهد بهره‌برداری از این طرح بزرگ گردشگری در سطح کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

محسن کوشش‌تبار معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: تخصیص اعتبار از طریق تسهیلات ارزان قیمت  در سطح ملی پیگیری می‌شود.

 امیری سرمایه گذار طرح خواستار اعطای ۷ میلیارد تومان تسهیلات از بانک سپه طبق قرارداد قبلی شد که با دریافت ۷ میلیارد تسهیلات مابقی مبلغ سرمایه گذاری را خود تامین کند و طرح را به پایان برساند.

همچنین استاندار و معاون اقتصادی وزیر کشور از عملیات راه اندازی کارخانه قند یاسوج بازدید کردند.

احمدزاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام گفت : از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که با تمام توان جهت راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعال شدن کارخانه قند یاسوج افزود: با توجه به اینکه محصول این کارخانه استراتژیک و مورد نیاز مردم است لذا جهت همکاری برای راه‌اندازی کارخانه قند هیچ عذر و بهانه‌ای از مدیران پذیرفتنی نیست و همه باید برای هر چه سریعتر فعال شدن این کارخانه پای کار باشند.

بازدید از کارخانه نیما تهویه مطبوع ، تولید اسپلیت دیگر پروژه‌ای که مورد بازدید قرار گرفت. این کارخانه برای ۱۹۵ نفر در سه شیفت اشتغالزایی داشته است.

طواف آقایان در جوار کعبه بدون لباس احرام ممنوع شد+عکس
دنبال کنید

سرمایه‌‌گذار این طرح درخواست تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومانی را داشت که معاون وزیر کشور قول همکاری ویژه در این را زمینه داد.

بازدید از کارخانه مواد شوینده شرکت فرآوری گیاهان دارویی طبیعت کیان و شرکت تولید کننده قهوه و دمنوش از دیگر پروژه‌های تولیدی و گردشگری است که مورد بازدید استاندار و معاون وزیر کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi