چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

بهترین موسسه آیلتس کدام است ؟

بهترین موسسه آیلتس کدام است ؟ چندین سال است که دانشجویان برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های خارج از کشور ثبت نام می کنند و تنها به دلیل نمره پایین آزمون زبان آیلتس شانس خود را از دست می دهند. همچنین افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان مانند استرالیا، انگلستان، کانادا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77243
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

کرونا :

بهترین موسسه آیلتس کدام است ؟

بهترین موسسه آیلتس کدام است ؟

چندین سال است که دانشجویان برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های خارج از کشور ثبت نام می کنند و تنها به دلیل نمره پایین آزمون زبان آیلتس شانس خود را از دست می دهند. همچنین افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان مانند استرالیا، انگلستان، کانادا و آمریکا را دارند باید توجه داشته باشند که برای کسب نمره مورد نظر در آزمون آیلتس باید چندین ماه قبل از برگزاری آزمون ثبت نام کنند. تاریخ. خودتان را آماده کنید. برای موفقیت بیشتر در این آزمون باید به بهترین موسسه آیلتس در تهران مراجعه فرمایید .

بهترین موسسه آیلتس کدام است ؟ 5

آزمون آیلتس (IELTS) چیست؟

آیلتس یک آزمون پذیرفته شده انگلیسی برای تحصیل، مهاجرت و کار در سایر کشورها توسط ۹۰۰۰ موسسه در ۱۳۰ کشور جهان است و توسط شورای بریتانیا و دانشگاه کمبریج ESOL استرالیا برگزار می شود. مدرک آیلتس برای زندگی، تحصیل و کار در ۱۳۵ کشور در سراسر جهان استفاده می شود. بیش از ۸۰۰۰ سازمان، از جمله موسسات دولتی، آموزشی و استخدامی – از جمله بیش از ۳۰۰۰ موسسه و دوره در ایالات متحده – مدرک آیلتس را می پذیرند. همچنین مدرک آیلتس تنها مدرکی است که برای مهاجرت در کشورهایی که برای مهاجرت از آن استفاده می شود پذیرفته می شود. در کمتر از سه ساعت، این آزمون مهارت های شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتار شما را می سنجد.

انواع آزمون آیلتس

آزمون آیلتس به دو نوع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال تقسیم می شود. هر دو نوع شامل چهار بخش است: گوش دادن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن. محتویات بخش خواندن و نوشتن یکسان و بخش شنیداری و گفتاری متفاوت است. مثلا در قسمت رایتینگ آزمون آکادمیک باید مقاله علمی بنویسید اما برای آزمون عمومی باید نامه اداری بنویسید. به طور کلی، آیلتس آکادمیک آمادگی داوطلبان برای تحصیلات دانشگاهی را ارزیابی می کند.

اهمیت انتخاب بهترین موسسه آیلتس در تهران

گزارش تصویر از برگزاری نماز جمعه در گچساران
دنبال کنید

بسیاری از مواقع پس از خرید یک محصول به دلیل کیفیت پایین خدمات و اینکه خدمات دریافتی به اندازه هزینه ای که برای آن پرداخت کردیم، احساس شکست می کنیم. برای اخذ مدرک آیلتس باید در چهار مهارت شنیداری، اسپیکینگ، رایتینگ، گرامر و اسپیکینگ تسلط کافی داشته باشید بنابراین باید بهترین موسسه آیلتس در تهران را با دقت انتخاب کنید.

بهترین موسسه آیلتس کدام است ؟ 6

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ، که به شما همراهان عزیز کمک بسیاری میکند تا بتوانید بهترین های هر حوزه را بسیار راحت پیدا کنید .

برای تقویت سریع تر مهارت آیلتس

چه به کلاس بروید یا نه، باید نکات زیر و انتهای مقاله را بدانید زیرا در هیچ کلاسی به شما آموزش داده نمی شود:

  • یک مطالعه کوتاه روزانه بسیار موثرتر از مثلاً ۶ ساعت در آخر هفته است. رمز موفقیت تداوم و تکرار است.
  • سعی کنید حدود ۵ یا ۶ روز در هفته مطالعه کنید و زمانی را انتخاب کنید که بتوانید به خوبی تمرکز کنید (زمانی که خیلی خسته نیستید).
  • کلماتی را که نمی دانید بنویسید – معنی آنها را پیدا کنید و سعی کنید در هفته آینده آنها را یاد بگیرید – همچنین املای آنها را تمرین کنید. آیا می توانید از این کلمات در نوشتن استفاده کنید؟ حرف زدن چطور؟ آیا این کلمات مربوط به موضوع خاصی است که ممکن است دوباره با آن برخورد کنید؟
  • برای موضوعات مختلف واژگان بسازید: بارها و بارها با این موضوعات و کلمات روبرو خواهید شد.
  • اگر نیاز به تمرین صحبت کردن دارید یا مکالمه ضعیفی دارید: موضوعی را انتخاب کنید و ۲ دقیقه درباره آن صحبت کنید. صدای خود را ضبط کنید، به آن گوش دهید و خود را اصلاح کنید.
  • با صدای بلند جلوی آینه تمرین کنید (یا صدای خود را ضبط کنید تا عیب های خود را کشف کنید
  • گوش دادن و تکرار آهنگ های انگلیسی در حرکت آهسته، رانندگی و.
خرید کتاب و استفاده از این یارانه یا عیدانه کتاب
دنبال کنید

بهترین موسسه آیلتس کدام است ؟ 7

چرا انتخاب بهترین موسسه آیلتس در تهران بسیار مهم است؟

توجه داشته باشید که نمره آیلتس تاثیر زیادی در پذیرش یا جذب شما در کشور مقصد دارد، شک نکنید. از طرفی نمره آیلتس شما همانطور که قبلا ذکر شد باید حداقل ۵ و نیم باشد. از طرفی زمان زیادی برای آماده شدن برای آیلتس (حداقل ۴ ماه فشرده) از شما خواهد گرفت. با توجه به موارد فوق در انتخاب بهترین موسسه آیلتس در تهران نهایت دقت را داشته باشید. با یک جستجوی ساده با تبلیغاتی از موسسات مختلف مواجه می شوید که بسیاری از آنها فقط وقت شما را تلف می کنند و از معلمان جوان و کم تجربه استفاده می کنند و برنامه درسی بد آنها یا بروشورهای من شما را به نمره بد می رساند.

معیارهای انتخاب بهترین موسسه آیلتس

در این مطلب ما با دقت تمام و با توجه به تاثیر انتخاب یک موسسه بهترین موسسه آیلتس در تهران آموزش ایلتس این لیست را تدوین کرده ایم. در حال حاضر معیارهای زیر برای انتخاب این موسسات درنظر گرفته شده اند:

  • تدرس توسط بهترین مدرس زبان آیلتس در تهران
  • تجهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و ..)
  • کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود
  • نحوه کار کردن writing و Reading (چون Listening و Speaking در همه کلاس های اموزش زبان تدریس می شود)
  • سنجش هزینه ها نسبت که کیفیت تدریس
  • اعتبار موسسه آموزشی در مجامع ملی و بین المللی

کلام آخر

حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین موسسه آیلتس در تهران کرده اید ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه معلمان زبان تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی یادگیری افراد دارد ، انتخاب بهترین موسسه آیلتس در تهران به شما کمک می کند تا یک یادگیری حرفه ای خوب را داشته باشید .

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi