جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی راه‌اندازی ۵ ایستگاه ایست و بازرسی در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست مطبوعاتی روسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی ۵ ایستگاه ایست و بازرسی در سطح استان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های سه ایستگاه ایست و بازرسی فراهم شده است. معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۱ سمن با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76499
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پیش‌بینی راه‌اندازی ۵ ایستگاه ایست و بازرسی در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست مطبوعاتی روسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی ۵ ایستگاه ایست و بازرسی در سطح استان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های سه ایستگاه ایست و بازرسی فراهم شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۱ سمن با کمیته‌ تشکل‌های مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر همکاری دارند.

وی ادامه داد: دو همایش منطقه‌ای سال گذشته در استان برگزار شد، ضمن تاکنون کارهای خوبی در زمینه پیشگیری، درمان و مبارزه انجام شده است.

وی بیان کرد: مبارزه با مواد  مخدر یک مسئولیت اجتماعی و متوجه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی است اعتیاد ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و سرقت است لذا سمت‌ها باید همراهی بیشتری داشته باشند.

وی از راه‌اندازی نخستین مجمع خیرین یاریگران زندگی در استان خبر داد و گفت:  در حال پیگیری برای راه‌اندازی این مجمع هستیم و به زودی همچنین مجموعه در سطح استان خواهیم بود.

در ادامه سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۷ مرکز درمانی ترک اعتیاد به صورت قانونی در سطح استان فعال است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶۴ درصد معتادین شاغل هستند، گفت: ضریب شیوع اعتیاد به مواد مخدر ۲.۳ درصد است.

رضایی با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۵ معتاد متجاهر در سطح استان وجود دارد، افزود: ۵ درصد معتادین بانوان هستند.

همچنین نادریان معاون دادستانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۲۵ درصدی ابتلا بانوان به مواد مخدر خبر داد.

شهردار دیشموک معرفی شد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi