جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات مناطق جنوب شهر قزوین جدی گرفته شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: مسئولان مشکلات مناطق جنوب شهر قزوین را جدی بگیرند و همت و عزم خود را برای کاهش مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم این منطقه به کار بگیرند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76304
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

مشکلات مناطق جنوب شهر قزوین جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،فاطمه محمدبیگی در جمع اهالی محله راه‌ری در مسجد سنجیده با تأکید بر لزوم عزم جدی و جهادی مسئولان برای حل مشکلات مناطق مختلف به ویژه در جنوب شهر قزوین اظهار داشت: این منطقه به دلیل اصالت و قدمت تاریخی و مردمانی نجیب و غیرتمند بسیار باارزش است، از این رو باید مسئولان مشکلات مناطق جنوب شهر قزوین را جدی بگیرند و همت و عزم خود را برای کاهش مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم این منطقه داشته باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در سفر هیئت دولت به استان قزوین بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای معضلات مختلف استان اختصاص یافت. همچنین برای بازآفرینی شهری قزوین هم اعتباری مناسب در نظر گرفته شده که ضرورت دارد برای کاهش مشکلات شهری منطقه به کار گرفته شود.

وی با اشاره به لزوم احداث و راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در منطقه راه‌ری گفت: با توجه به جمعیت متراکم و زیادی که در این منطقه وجود دارد، باید امکانات درمانی در دسترس مردم قرار داشته باشد. چرا که مردم جنوب شهر قزوین از تعداد کم درمانگاه در رنج هستند و باید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها برای تحقق این مطالبه تلاش کنند.

محمدبیگی افزود: امکانات ورزشی و تفریحی مناسب برای نوجوانان، جوانان و بانوان در این نقطه از شهر وجود ندارد که باید این کمبود از سوی اداره‌کل ورزش برطرف شود. وضعیت فرهنگسرای سنجیده هم بلاتکلیف است و شهرداری باید این فرهنگسرا را تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: در ضمن این منطقه شبکه دفع فاضلاب شهری ندارد که باید شرکت آب و فاضلاب با همکاری شهرداری نسبت به رفع مشکل اقدام سریع و جهادی داشته باشند./

پیگیری جهت تامین اعتبار برای طرح های منابع طبیعی دامغان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi