یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت تامین اعتبار برای طرح های منابع طبیعی دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: طبق برآوردها با جذب اعتبارات طرح‌های نیمه تمام منابع طبیعی تکمیل و پروژه‌های جدید آغاز خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95928
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

پیگیری جهت تامین اعتبار برای طرح های منابع طبیعی دامغان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اکبر علیزاده برمی  در بازدید از تورکینست مشارکتی منطقه کوه زر شهرستان دامغان بابیان اینکه برای اجرای طرح‌های منابع طبیعی نیازمند جذب اعتبارات لازم هستیم، اظهار کرد: در همین راستا اعتبارات مورد نیاز جذب و اقدامات فوری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته مجدد تأمین اعتبارات لازم در حوزه منابع طبیعی انجام شده است، افزود: طبق برآوردها با جذب اعتبارات طرح‌های نیمه تمام تکمیل و پروژه‌های جدید آغاز خواهد شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس ضمن بیان اینکه به ضرورت و اهمیت اجرای طرح‌های آبخیز داری آنچنان که باید و شاید خیلی توجه نشده است، عنوان کرد: یکی از مهمترین اثرات وجود طرح‌های آبخیز داری در مهار و کنترل سیلاب‌ها است.

علیزاده برمی ضمن بیان اینکه طرح‌های آبخیزداری به سرعت و با هزینه کم قابل اجرا هستند، تصریح کرد: این دومین ویژگی طرح‌های آبخیز داری که می‌تواند به انجام این قبیل پروژه‌ها با توجه به نقش و اهمیت آنها در تقویت سفره‌های زیرزمینی و حفظ آب و خاک منطقه بسیار کمک کند.

وی بابیان اینکه حضور بسیج سازندگی و انجام مأموریت اجرای طرح‌های آبخیزداری به این نهاد هزینه‌های اجرا را کاهش داده و به افزایش کیفیت آنها منتهی شده است، افزود: برخی طرح‌های منابع طبیعی نیز برای اجرا در دست مطالعه است که با توافق‌های به عمل آمده توسط این نهاد انجام می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi