جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان شاهین دژ در تابستان امسال افتتاح می شود/ اخذ 2دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان های شاهین دژ و تکاب

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده ۲دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان های شاهین دژ و تکاب اخذ گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76070
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

بیمارستان شاهین دژ در تابستان امسال افتتاح می شود/ اخذ 2دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان های شاهین دژ و تکاب

حسن همتی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: بیمارستان امام علی (ع) تکاب چندین سال نیمه کاره مانده بود و با تلاش هایی که انجام شد بودجه های مختلفی برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یافت و در نهایت افتتاح شد.

وی افزود: همچنین قول هایی هم داده شد تا بیمارستان شاهین دژ در تابستان امسال افتتاح شود و با معاونان وزیر و همچنین وزیر بهداشت جلسه ای برگزار کردیم تا بودجه هایی را برای این بیمارستان اختصاص دهند که اخیرا هم در سفر ریاست جمهوری ۳۰ میلیارد برای تکمیل این بیمارستان اختصاص دادند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با رایزنی های انجام شده ۲ دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان های شاهین دژ و تکاب اخذ کردیم و این موضوع هم حاصل چندین جلسه با مسئولان مربوطه است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان به کار خواهم گرفت تا مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی اظهار کرد: کمبود پزشک متخصص از مشکلات اساسی شهرستان شاهین دژ و تکاب است و انتظار می رود وزارت بهداشت نگاه ویژه ای در این رابطه به حوزه انتخابیه ام داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi