جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت نهضت ملی مسکن در همدان روند مطلوبی ندارد

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حرکت و روند ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در همدان بسیار کند است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74841
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

ساخت نهضت ملی مسکن در همدان روند مطلوبی ندارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمد حسین فلاحی با بیان اینکه همدان یکی از استان‌هایی است که در زمینه طرح نهضت ملی مسکن عملکرد ضعیف و کندی دارد، اظهار داشت: از هیچ کمکی برای تسریع در روند تامین زمین و ساخت و ساز این واحدها کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح نیازمند تامین یک هزار و ۲۰۰ هکتار زمین هستیم، تصریح کرد: تاکنون ۶۷۰ هکتار از این زمین تامین شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از این ۶۷۰ هکتار هم معارض دارد، عنوان کرد: به اداره مسکن و شهرسازی اعلام کردیم که در صورت نیاز در بحث تامین زمین کمک می‌کنیم، اما هنوز هیچ درخواست کمکی از ما نشده است.

فلاحی با اشاره به اینکه بدقولی در ساخت و پیشرفت این واحدها، تبعات اجتماعی به همراه دارد، گفت: نزدیک به یک سال از عمر دولت جدید می‌گذرد و امیدواریم در ماه‌های آینده اوضاع ساخت مسکن بهتر شود‌.

وی با بیان اینکه صبح امروز با چند نماینده درباره مسائل کشور جلسه داشتیم، تصریح کرد: قرار است در روزهای آینده اقدامی کلی در کشور انجام شود که نتایج خوبی به همراه دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح‌هایی را برای پیشبرد تامین فضای مورد نیاز مسکن در نظر داریم، اظهار داشت: برای طرح‌های ساماندهی حواشی شهر هم برنامه داریم‌.

فلاحی با اشاره به اینکه بخشی از کار که مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بوده شروع شده است، گفت: در جلسه‌ای که با شهرداری و مسئولان مسکن و شهرسازی داشتیم اعلام کردیم که حاضر به کمک هستیم./

اخذ اعتبار برای حل مشکلات شهرداری های حوزه انتخابیه/ افتتاح 3 زمین چمن مصنوعی زابل در روزهای آتی
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi