شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زلزله دنا و بی‌عدالتی در حق پاتاوه!/شهرداری سی‌سخت 43 میلیارد؛ شهرداری پاتاوه صفر ریال!

به گزارش کرونا از یاسوج، در همایش هم اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلف و البته جالبی از سوی برخی شهرداران مطرح شد. در این نشست شهردار پاتاوه به مشکلات این شهر اشاره کرد و گفت: مشکل این است که به ما پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گویند و ۷۰ درصد جمعیت شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74619
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

زلزله دنا و بی‌عدالتی در حق پاتاوه!/شهرداری سی‌سخت 43 میلیارد؛ شهرداری پاتاوه صفر ریال!

به گزارش کرونا از یاسوج، در همایش هم اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلف و البته جالبی از سوی برخی شهرداران مطرح شد.

در این نشست شهردار پاتاوه به مشکلات این شهر اشاره کرد و گفت: مشکل این است که به ما پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گویند و ۷۰ درصد جمعیت شهرستان دنا در بخش پاتاوه است اما بی عدالتی در مورد ما بیداد می‌کند.

شهرداز گرفت: از زلزله دنا به شهرداری پاتاوه چه دادید؟ یک ریال هم به ما ندادند ۴۳ میلیارد به سی‌سخت می‌دهید یک میلیارد هم به ما می‌دادید چرا ۸۰ وقتی پروانه ساختمانی برای زلزله داشتیم بنیاد مسکن فقط ۱۰۰ میلیون تومان به ما داد.

وی در ادامه گفت: ما در جاده ترانزیتی واقع شده ایم و همه اینجا را به عنوان پیشانی استان می‌نامند به پل های عبور آب های سطحی در پاتاوه نگاه کنید همه آنها مسدود شده و آب های سطحی در خیابان‌های پاتاوه به دلیل مسدود شدن پل ها روی زمین مانده و بوی تعفن مردم این شهر را کلافه کرده است.

شهردار مارگون نیز در این نشست با بیان اینکه حکم ما شهرداران مثل شاطر نانوایی است و حرف اول و آخر را صاحبان نانوایی‌ها می‌زنند گفت: قانون های دست و پاگیر کار را برای ما سخت کرده است برای هر کاری مصوبه شورا و کمیته انطباق را می‌خواهیم و هر کجا که بستگانشان باشند کار می‌کنند.

وی افزود: بگویید از اعتبارات سفر رئیس جمهور چقدر به شهرداری ها داده شد در حالی که ارزش افزوده ها کاهش پیدا کرده الان فقط ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان دریافت می کنیم.

اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان در سفر دولت به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi