جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نصب وبهره برداری از دوچمن مصنوعی در روستاهای شهرستان خاش و میرجاوه

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی از نصب وبهره برداری از دوچمن مصنوعی در روستاهای شهرستان خاش و میرجاوه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74319
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

نصب وبهره برداری از دوچمن مصنوعی در روستاهای شهرستان خاش و میرجاوه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از نصب وبهره برداری از دوچمن مصنوعی در روستاهای شهرستان خاش و میرجاوه خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: با پیگیری های صورت گرفته، همزمان بابهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای کاواری شهرستان تفتان،دو زمین چمن دیگر در روستاهای چاه سم بخش مرکزی شهرستان خاش و حسن آباد بخش لادیز شهرستان میرجاوه نصب وبه بهره برداری رسیدند.

وی در راستای بهره برداری از این پروژه ها و با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف،افزایش چشمگیر سرانه ورزشی در سطح منطقه است افزود: هدف از توسعه سرانه ورزش در حوزه انتخابیه،توسعه شاخصه‌ها و ارتقاء ورزش همگانی برای اقشار محروم جامعه است و توجه به حوزه ورزش،ضمن ایجاد شور و نشاط اجتماعی، به توسعه پایدار هر منطقه نیز کمک می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس ادامه داد: طی دوسال اخیر باتوجه به بازدید های مکرری که ازسطح حوزه انتخابیه داشتیم درکنارتوسعه سایر زیرساخت ها،توسعه سرانه ورزشی هم مدنظر مسئولان بوده وخوشبختانه تاکنون نتایجی مناسبی حاصل شده که جا دارد از تلاش های مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر کنم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi