جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روستای گندمینه الیگودرز نیازمند ایجاد مرکز درمانی است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای افزایش سطح دسترسی و ارتقای خدمات پزشکی در روستای گندمینه الیگودرز و با توجه به افزایش جمعیت در این روستا، ایجاد مرکز درمانی ضروری است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74079
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

روستای گندمینه الیگودرز نیازمند ایجاد مرکز درمانی است

محمد خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اهمیت ایجاد مرکز درمانی در روستاهای پر جمعیت شهرستان الیگودرز گفت: از آنجا که  الیگودرز پهناورترین شهرستان استان است، در راستای افزایش سطح دسترسی و ارتقای خدمات پزشکی لازم است مراکز درمانی در روستاهای با جمعیت بالا احداث شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روستای گندمینه هم در این راستا با توجه به جمعیت بالایی که دارد نیازمند ایجاد مرکز درمانی مستقل برای خود است که هم اکنون به دنبال جذب اعتبار و دریافت مجوز آن هستیم که هرچه سریع تر احداث شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ارائه خدمات مطلوب به روستاهای محروم در اولویت کاری ما بوده و قصد دارم این خدمت را نیز به نحو احسن انجام دهیم، اظهار داشت: بخش بهداشت و درمان نیاز به توجه جدی دارد و تجهیز و ایجاد مراکز بهداشتی در شهرستان الیگودرز با توجه به روستاها بسیار زیاد ضروری است که همه باید در این راستا حرکت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: طرح گسترش شبکه‌های بهداشتی و ساخت و راه اندازی خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در تمام مناطق محروم استان به منظور تامین سلامت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا مردم برای امور درمانی خود به نزدیک‌ترین مرکز مراجعه و نیازی به حضور در مرکز شهرستان و استان نداشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi