جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز احداث بیمارستان 250 تختخوابی شادگان اخذ شد

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مجوز احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان اخذ گردید و در آینده ای نزدیک کلنگ آن زمین زده می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73905
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

مجوز احداث بیمارستان 250 تختخوابی شادگان اخذ شد

مجید ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای اخذ مجوز احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان انجام شد و خوشبختانه این اتفاق صورت گرفت و کلنگ آن نیز امسال به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: با رایزنی ها و تلاش هایی که انجام شد درمانگاه دریسیه بخش دارخوین نیز تکمیل شده است و آماده بهره برداری بوده تا به مردم خدمات ارائه دهد و احتمالا در آینده ای نزدیک افتتاح شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس عنوان کرد: چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت هم احداث گردید و البته برای بیمارستان شادگان هم تجهیزاتی اخذ و تحویل داده شد.

ناصری نژاد اظهار کرد: پیگیری هایی هم برای دریافت سی تی اسکن انجام دادیم تا تحویل بیمارستان شود تا به مردم در این زمینه خدمات ارائه گردد و در حقیقت باید گفته شود تلاش های مطلوبی برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان انجام شده و قطعا در آینده هم از هیچ کوششی برای بهبود وضعیت خدمات بهداشتی دریغ نخواهم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi