جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراکز درمانی اوز تجهیز می‌شوند

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس با بیان اینکه مراکز درمانی اوز تجهیز می‌شوند،گفت: اختصاص ۲۸ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان برای توسعه شهرستان اوز در دستور کار قرار می گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 73475
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

مراکز درمانی اوز تجهیز می‌شوند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین حسین‌زاده درباره اخذ اعتبار برای مناطق محروم حوزه انتخابیه،گفت: طی یک سال و نیم گذشته با پیگیری‌های مستمر خوشبختانه،از دو منبع اعتباراتی برای رفع محرومیت و توسعه حوزه انتخابیه اعتبارمکفی  جذب شد.

 نماینده مردم  لارستان و خنج و گراش و اوز  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبلغ این اعتبار برای شهرستان‌ اوز ۲۸ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان است که برای ساخت و تکمیل پروژه‌هایی در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، راه و ورزش هزینه خواهد شد.

حسین‌زاده عنوان کرد: بسیار خرسندیم که در پایان یک ماه بندگی خداوند متعال به مردم عزیز اعلام کنیم که پس از پیگیری‌های یک سال و نیمه موفق به جذب اعتبارات مهمی برای حوزه انتخابیه شدیم.

وی افزود: عملیات ساخت و تکمیل برخی از پروژه‌ها با اعتبارات اختصاص یافته آغاز شده و دیگر پروژه‌ها در آینده نزدیک آغاز به کار خواهند کرد.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس گفت: مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان برای ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه و ۹ کلاسه اختصاص پیدا کرد. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز پایگاه سلامت شهری علی بن ابی طالب (ع)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک اوز و پایگاه بهداشتی شهرک توحید کهنه جذب شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: سرعت رشد شهرستان اوز و روند استقرار ادارات در این شهرستان رضایتبخش و در شان مردم شریف اوز نیست. امید است با تلاش مسئولان شاهد پیشرفت و آبادانی این شهرستان در آینده باشیم. روستاهای اوز نیز نیازمند توجه جدی دولت در موضوع محرومیت‌زدایی است./

ارتش یمن از عملیات ضد آمریکایی و اسرائیلی خبر داد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi