شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تسریع در ساخت مخزن بیست هزار متر مکعبی آب شرب

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس با بیان اینکه تسریع در ساخت مخزن بیست هزار متر مکعبی آب شرب الزامی است،گفت: مردم خیرآباد نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72968
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

لزوم تسریع در ساخت مخزن بیست هزار متر مکعبی آب شرب

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسین نوش‌آبادی در جمع مردم خیرآباد ورامین به بیان مسائل و مشکلات منطقه خیرآباد پرداخت و ضمن تشکر از زحمات مسئولان، حل مشکلات مردم این شهر را در سایه تلاش مضاعف و روحیه جهادی دانست و خطاب به مدیران و مسئولان اجرائی بیان کرد: مردم خیرآباد نیازمند توجه بیشتر مسئولان هستند.

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از شهرداری ورامین در خصوص شروع اقدامات عمرانی مانند آسفالت معابر، لکه گیری کوچه ها، آغاز عملیات احداث پارک عمومی، شروع ساخت سالن ورزشی ۷ تیر، تشکر کرد.

نوش آبادی اصلاح شبکه آبرسانی، تسریع در ساخت مخزن بیست هزار متر مکعبی آب شرب و رفع کمبود آب را مورد تاکید قرار داد و از تلاش مسئولان ادارت مخابرات و برق در خصوص توسعه پهنای باند اینترنت و تقویت شبکه برق در خیرآباد تشکر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی توسعه شهرک صنعتی خیرآباد و ایجاد بیش از سه هزار اشتغال در این شهرک را قابل توجه دانست و اظهار امیدواری کرد با رفع موانع موجود و رفع مشکلات زیر ساختی ، شاهد اشتغال بیش از پنج هزار نفر از جوانان این شهرستان باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi