شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان شهدای زاگرس ایلام یک گام دیگر به ملکی شدن نزدیک شد

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در  مجلس ،گفت: بیمارستان شهدای زاگرس ایلام یک گام دیگر به ملکی شدن نزدیک شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72866
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

بیمارستان شهدای زاگرس ایلام یک گام دیگر به ملکی شدن نزدیک شد

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی ‌اکبر بسطامی با اعلام این خبر،اظهارکرد: تحقق این امر مهم که خواسته به حق مردم استان است، با جدیت و بدون وقفه دنبال شد و پس از دیدار و رایزنی‌های متعدد با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستور کتبی عبدالملکی وزیر کار، فرآیند ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس در دستور کار قرار گرفت و امروز نیز با ارائه پیشنهاد تغییر نحوه مالکیت این بیمارستان از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به هیات مدیره سازمان، این اتفاق مبارک در یک‌قدمی اجرایی شدن قرار گرفت.

 نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در  مجلس شورای اسلامی  ابراز امیدواری کرد: بزودی با اجرایی‌شدن این مصوبه شاهد اتفاقات مثبتی هم برای کارکنان و هم مردم استان خواهیم بود.

وی از ارائه پیشنهاد تغییر نحوه مالکیت بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از هیات مدیره‌ای به ملکی با امضای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به هیات مدیره این سازمان در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi