جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه اقدام ملی مسکن در ساوه با سرعت مطلوبی در حال انجام است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: پروژه اقدام ملی مسکن در ساوه با سرعت مطلوبی در حال انجام است و پیگیری های لازم در این رابطه انجام خواهد شد تا مشکلات مرتفع شوند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72707
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

پروژه اقدام ملی مسکن در ساوه با سرعت مطلوبی در حال انجام است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد سبزی در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در ساوه گفت: شهرستان ساوه به واسطه صنعتی بودن سالانه با افزایش جمعیت روبرو است لذا ایجاد مسکن برای ساکنان این شهر یکی از مهمترین مسائلی است که در سال‌های  قبل مغفول واقع شده است.

وی افزود: با آغاز طرح اقدام ملی مسکن برای شهر ساوه حدود ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده بود که با رایزنی‌های و پیگیری صورت گرفته توانستیم این رقم را به حدود ۲ هزار واحد برسانیم که خوشبختانه امروز روند ساخت این خانه ها با سرعت در حال انجام است. 

نماینده مردم ساوه در مجلس با بیان اینکه پیش بینی شده تا پایان خردادماه کار اسکلت همه پروژه ها به اتمام برسد اظهار کرد: انصافا باید به ستاد اجرایی فرمان امام خدا قوت بگوییم و از تمام معماران، مهندسان، کارگران و دست اندرکاران بابت تلاش هایی که در ساخت و تکمیل این واحدها انجام می‌دهند، قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز برخی بلوک ها به مرحله تیغه چینی، گچ و خاک و ایجاد زیرساخت‌های  برق و گاز و …. رسیده‌اند و انتظار داریم بلافاصله پس از اتمام اسکلت، روند نازک کاری نیز انجام و  ضمن حفظ کیفیت در تکمیل هرچه سریعتر این خانه ها اقدام شود.

 سبزی با اشاره به نگرانی سال قبل شهروندان در خصوص اعلام واریزی هر ۲ ماه ۵۰ میلیون تومان توسط راه و شهرسازی گفت: پس از اطلاع از این موضوع پیگیری ها را از ستاد اجرایی و وزارت راه آغاز کردیم تا مردمی که بیشتر آنها از قشر کارگری هستند زیر فشار این ارقام از خانه دار شدن باز نمانند.

گرد و غبار علت شاخص آلودگی هوا در خراسان جنوبی است
دنبال کنید

وی تصریح کرد: خوشبختانه مقرر شد با تزریق ۳۰۰ میلیون وام هر واحد مسکونی و میزان آورده‌ای که تاکنون توسط مردم تامین شده است، فرآیند ساخت و ساز ادامه یابد و پس از تعیین واحدها و رسیدن به مرحله نهایی آورده بعدی از متقاضیان تامین شود.

وی تکمیل آورده های قبلی توسط متقاضیان را لازمه تسریع در ساخت پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: تا آخر ساخت و تکمیل این پروژه‌ها پیگیر خواسته متقاضیان خواهیم بود و از هیچ کمکی برای پیشرفت کاری دریغ نخواهیم کرد. 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به با کیفیت بودن کار از لحاظ مهندسی و مصالح استفاده شده گفت: در طرح جدید جهش مسکن نیز ۸ هزار نفر در ساوه ثبت نام کرده‌اند که امیدواریم با آماده سازی زمین بتوانیم زمینه ساخت ۳ تا ۴ هزار واحد دیگر را فراهم کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi