جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمک ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های نهبندان و سربیشه

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس در دیدار با رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خواستار کمک ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های نهبندان و سربیشه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72473
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

کمک  ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های  نهبندان و  سربیشه

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار با وجیه اله جعفری معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: در این دیدار که معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی،  رییس سازمان صنعت استان و  معاون اداره کل فنی و حرفه ای استان نیز حضور داشتند. موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار  گرفت.

وی افزود: البته این جلسه پیرو جلساتی که قبلاً با این سازمان داشتیم برگزار و موضوعات مختلفی از جمله کمک به توسعه و اجرای فازهای اکسید منیزیم سربیشه، توسعه صنعت گرانی، دپارتمان ملی معدن نهبندان و خط انتقال برق نهبندان به شاه‌کوه مورد بحث قرار گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین مذاکراتی در خصوص کمک  ایمیدرو در خصوص ایجاد زیرساخت های جاده ای شهرستان های  نهبندان و  سربیشه، که مقرر گردید تصمیم گیری نهایی بعد از بازدید کارشناسان سازمان صورت پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi