شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرهیز از بخشی نگری در حل بحران ها

نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر پرهیز از بخشی نگری در هنگام حل بحران ها، گفت: قرارگاه فرماندهی عملیات در زمان بحران باید در شهرستان تشکیل شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72422
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

پرهیز از بخشی نگری در حل بحران ها

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی فر در جلسه شورای اداری این شهرستان فومن با تاکید بر اینکه امروز نیازمند حضور میدانی و عملیاتی برای حل مشکلات هستیم، اظهار کرد: مجلس وظیفه دارد قوانینی تصویب کند تا گره‌ها را باز کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  بر لزوم برنامه محور بودن مدیران تأکید کرد و افزود: نباید دچار روزمرگی شویم باید واقعیت‌های موجود جامعه را در قالب برنامه ببینیم و پیش برویم.

بهروزی فر در ادامه به بروکراسی اداری اشاره و آن را معضلی برای انجام به موقع کارها عنوان و اضافه کرد: جلب رضایتمندی مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بسیج برای حل مشکلات استفاده شود، ادامه داد: امروز دیگر هیچ بهانه‌ای در این دولت نداریم و دولت سیزدهم برای بهتر شدن وضع همه تلاش خود را به کار بسته است.

بهروزی فر با اشاره به اینکه حضور میدانی مدیران بسیار اثر گذار است، افزود: حضور میدانی مسئولان در سطح روستاها زمینه ساز امید و انگیزه برای روستاییان است امروز با بحران آب کشاورزی مواجه هستیم که باید اقدامات لازم برای آرامش خاطر کشاورزان انجام شود.

وی با بیان اینکه در زمان بحران فرماندهی قرارگاه عملیات در شهرستان تشکیل شود، افزود: در شرایط بحرانی و با همت دستگاه‌ها و افراد باید در راستای حل آن بحران اقدام شده و از بخشی نگری پرهیز شود.

بهروزی فر با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها با یکدیگر تعامل داشته باشند، ادامه داد: دستگاه‌ها باید با تعامل مشکلات را برطرف کنند./

معاون معدنی وزیر صمت درحوزه معدن تخصص ندارد/آلودگی آب در برخی مناطق کرمان تا ۲۰ برابر حد قانونی است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi