جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد شدید 2 عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی از آسفالت معابر شهری/نهادهای نظارتی ورود کنند

به گزارش کرونا از چاروسا، فرشاد کیانی عضو شورای شهر قلعه رئیسی با انتقاد از وضعیت آسفالت معابر شهری قلعه رئیسی اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری را داریم اما متاسفانه آسفالت معابر شهری که در چند ماه گذشته تنها یک کوچه انجام گرفت به دلیل کیفیت بسیار پایین تعطیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72344
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

انتقاد شدید 2 عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی از آسفالت معابر شهری/نهادهای نظارتی ورود کنند

به گزارش کرونا از چاروسا، فرشاد کیانی عضو شورای شهر قلعه رئیسی با انتقاد از وضعیت آسفالت معابر شهری قلعه رئیسی اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری را داریم اما متاسفانه آسفالت معابر شهری که در چند ماه گذشته تنها یک کوچه انجام گرفت به دلیل کیفیت بسیار پایین تعطیل شد.

وی افزود: مجددا بدون مصوبه شورای شهر و نظر خواهی از شورای شهر اقدام به آسفالت معابر شهری کردند کیفیت ندارد و  شهروندان از این وضعیت انتقاد دارند.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه ناظران شهرداری باید پاسخگوی این وضعیت باشد تصریح کرد: تنها گازوئیل زیر آسفالت ریخته شد و بعد از دو ساعت از زمین کنده می‌شود که این خود نوعی تضییع بیت‌المال است.

امین اورنگ عضو دیگر شورای شهر قلعه رئیسی هم با انتقاد از آسفالت معابر شهری قلعه رئیسی تاکید کرد: وضعیت نابسامان آسفالت خیابانهای شهر قلعه رئیسی شرایط بدی برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: سه ماه پیش سه عضو شورا با هماهنگی هم و بدون  همفکری و مشورت با دو عضو دیگر شورا که خود نماینده مردم در شورای شهر هستیم و بدون مصوبه با پیمانکاری جهت آسفالت سرمازه قلعه رئیسی قرارداد منقعد می‌کنند و متن قرارداد رویت نشد.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: از آنجایکه آسفالت فاقد کیفیت و بر اساس استاندارد مهندسی نبود تا جایی که بعد از دو ساعت آسفالت به کلی کنده شد و مراتب گزارش شد و متاسفانه اقدامی واصل نگردید.

وی گفت: متاسفانه مجدد بدون مصوبه اقدام به آسفالت خیابان‌های شهر کردند که متاسفانه جای قیر، روغن سوخته یا گازوئیل پاشیدند سپس اقدام به آسفالت کردند که با بازدید امروز از این آسفالت مواجه شدیم که بسیار نگران شدیم و فیلمی از آن داریم که واقعا نگران کننده است و از رسانه ها می خواهیم هوشیار باشند و مسئولین و نهادهای متولی ورود کنند و نگذارند بیت المال حیف و میل شود.

پلنگ‌ هراسی در کهگیلویه و بویراحمد؟!/محیط زیست جواب می‌دهد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi