جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری ۲ جشنواره رسانه‌ای در سال جاری/ رسانه‌ها جریان‌سازی داشته باشند

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در اختتامیه جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر گفت: شرایط رسانه‌های استان در سطح کشور به نسبت میانگین، رشد زیاد و قابل توجهی دارد و که می‌تواند هم فرصت و هم تهدید به شمار بیاید. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به تعدد رسانه‌ها و خبرنگاران با نگاه تهدید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72338
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

برگزاری ۲ جشنواره رسانه‌ای در سال جاری/  رسانه‌ها جریان‌سازی داشته باشند

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در اختتامیه جشنواره‌ رسانه‌ای ابوذر گفت: شرایط رسانه‌های استان در سطح کشور به نسبت میانگین، رشد زیاد و قابل توجهی دارد و که می‌تواند هم فرصت و هم تهدید به شمار بیاید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به تعدد رسانه‌ها و خبرنگاران با نگاه تهدید نگاه نمی‌کنیم، گفت: کار رسانه حساس و ظریف است که اگر کسی ناآشنا به این حوزه ورود کند تهدید به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حوزه رسانه‌ها نیازمند تقویت است، گفت: رسانه نباید از رسالت اصلی خود که نقد و مطالبه‌گری است دور شود و آن را به فراموشی بسپارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از خلاهای در حوزه فرهنگ ارشاد اسلامی نبود جشنواره‌های رسانه‌ای است، از
برگزاری دو جشنواره طی سال جاری خبر داد و گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از جشنواره‌هایی است که به صورت جدی حمایت می‌کنیم، ضمن اینکه جشنواره رسانه‌ای دیگری با مقیاس ملی اما خاص رسانه‌های استان خواهد بود.

این مسئول بیان کرد:
برای تقویت بنیه علمی رسانه‌ها زحمت زیادی کشیده شد اما بحث آموزش را با حضور رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در نگاه نظری به حوزه رسانه‌، جهاد تبیین مورد توجه است و اگر کسی آن را مطالبه نکند بر زمین می ماند، گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد جریان‌سازی رسانه‌‌‌ای انجام شود، برای مثال خودروهای شوتی حاشیه ساز شده‌اند انتظار است همه رسانه‌ها در این زمینه جریان‌سازی کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi