جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت نیرو باید مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را برطرف کند

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: مردم حوزه انتخابیه دارای مشکل آب هستند که وزارت نیرو باید مشکل آبرسانی آنها را برطرف کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 72023
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

وزارت نیرو باید مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را برطرف کند

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای تسریع پروژه بزرگراه خاش به زاهدان و همچنین خاش به ایرانشهر صورت گرفته است لذا اقدامات مطلوبی انجام شده در ضمن باید گفته شود که برای تکمیل آن اعتبارات ویژه ای نیازمند بوده و بایستی مسئولان مربوطه نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی افزود: بزرگراه های حوزه انتخابیه باید هرچه سریعتر تکمیل شوند تا از تصادفات کاسته شود و این مهم نگاه ویژه دولت و مقامات وزارت راه را می طلبد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: متاسفانه آب شرب حوزه انتخابیه پایدار نبوده و به صورت سهمیه ای توزیع می شود لذا اقداماتی برای آبرسانی صورت گرفته اما باید وزارت نیرو با جدیت این موضوع را دنبال کند تا مشکل مردم برطرف شود.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس عنوان کرد: در گذشته اقدام مطلوبی برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی انجام نشده لذا با تلاش های انجام گرفته جاده برخی از روستاها آسفالت شدند و مابقی نیز با دریافت قیر رایگان انجام خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi