جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه اشتغال هرمزگان با ارتقا ظرفیت تولید سیمان

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس،گفت: افزایش ظرفیت تولید سیمان هرمزگان به منزله ایجاد اشتغال بیشتر است که می تواند بخشی از نیاز بازارکار هرمزگان را پوشش دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71967
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

توسعه اشتغال هرمزگان با ارتقا ظرفیت تولید سیمان

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، احمدمرادی در تشریح نشست مشترک با موضوع طرح توسعه سیمان_هرمزگان به ظرفیت روزانه سه هزار تن،گفت: نشست مشترک با موضوع طرح توسعه سیمان_هرمزگان به ظرفیت روزانه سه هزار تن با  حضور  استاندار هرمزگان، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سیمان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در این نشست، نحوه تعامل ایجاد شده بین بخش های مختلف مدیریتی و کارکنان مجموعه سیمان هرمزگان را از جمله اقدامات مؤثر مدیرعامل این مجموعه برای ایجاد وحدت رویه بین تمامی بخش ها و عاملی برای پیشبرد مطلوب مسائل جاری این شرکت برشمرد و افزود: افزایش ظرفیت تولید سیمان هرمزگان به منزله ایجاد اشتغال بیشتر است که می تواند بخشی از نیاز بازارکار هرمزگان را پوشش دهد.

مرادی یادآورشد: به منظور راه اندازی و عملیاتی شدن طرح توسعه سیمان هرمزگان، در کنار بهره گیری از توان بخش اجرایی، از ظرفیت های ملی نیز بهره خواهیم برد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi