شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشی از خط تولید خودروسازی گروه بهمن در خوی احداث می شود/ احداث شهرک مرغ و 70 هزار هکتار گلخانه در حوزه انتخابیه

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته بخشی از خط تولید خودروسازی گروه بهمن در خوی احداث می شود که این اتفاق برای بهبود اقتصاد و اشتغال منطقه تاثیرگذار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71759
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

بخشی از خط تولید خودروسازی گروه بهمن در خوی احداث می شود/ احداث شهرک مرغ و 70 هزار هکتار گلخانه در حوزه انتخابیه

عادل نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان های خوی و چایپاره در حوزه کشاورزی از ظرفیت های فراوانی برخوردار است لذا پیگیری هایی انجام شده تا پروژه هایی در همین راستا احداث و زمینه اشتغالزایی را در حوزه انتخابیه فراهم نماید.

وی افزود: با تلاش های انجام شده ۲ مگا پروژه که یکی از آنها شهرک مرغ به صورت زنجیره ارزش کامل با ۶ میلیون قطعه مرغ در هر دوره تولید و دیگری نیز ۷۰ هکتار گلخانه برای تغییر الگوی کشاورزی و صادرات آنها به کشورهای حوزه قفقاز بوده احداث خواهد شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس عنوان کرد: مجوزهای لازم برای احداث این مگاپروژه ها اخذ شده و در اواخر مردادماه سال جاری نیز کلنگ آنها به زمین زده خواهد شد.

نجف زاده اظهار کرد: با احداث شهرک مرغ حدود ۹۰۰ نفر و همچنین ساخت گلخانه ۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد که این اتفاق بسیار خوبی برای حوزه انتخابیه به شمار می رود.

وی بیان کرد: با خودروسازی گروه بهمن نیز رایزنی هایی به عمل آمده تا اینکه بخشی از خط تولید خود را به شهرستان خوی منتقل کنند؛ ضمن اینکه مجوز این مهم نیز اخذ شده که در مرداد ماه سال جاری کلنگ این خط تولید به زمین زده خواهد شد و حدود ۱۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

نجف زاده تاکید کرد: حضور خودرسازها در حوزه انتخابیه می تواند نقش مهمی در صادرات ایفا کند چرا که همجوار با کشورهایی نظیر ترکیه است./

نوسازی مدارس فرسوده کشور را به سمت الگوهای نو و جدید سوق دهیم/ شهرداری‌ها به نوسازی مدارس ورود کنند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi