جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هلال احمر با حوادث گوناگون سر و کار دارد و رسالت بسیار سنگینی دارد

نماینده مردم سراب در مجلس در دیدار با سرپرست هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: هلال احمر با حوادث گوناگون سر و کار داشته و رسالت بسیار سنگینی دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71717
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

هلال احمر با حوادث گوناگون سر و کار دارد و رسالت بسیار سنگینی دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ یوسف داودی نماینده مردم سراب و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با حضور در هلال احمر با دکتر حمید منجم سرپرست هلال احمر استان دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار گفت: استان آذربایجان شرقی،  استان حادثه خیزی است و سالانه حوادث متعددی در این استان رخ می دهد که جمعیت هلال احمر در امر امدادرسانی به بسیاری از این حوادث ایفای نقش می کند که جا دارد از تلاش های جمعیت هلال احمر استان، در امدادرسانی به این حوادث و به ویژه حادثه زلزله سراب-میانه در سالهای گذشته  تقدیر و تشکر کنیم.

داودی تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمراستان در امر امدادرسانی به آسیب دیدگان از زلزله  سراب میانه در آبان  سال ۱۳۹۸سنگ تمام گذاشتند.

نماینده سراب در مجلس با اشاره به نقش مهم نجاتگران و امدادگران در تحقق ماموریت هاو عملیاتهای مختلف هلال احمر برای حل مشکلات این عزیزان از طریق مجلس شورای اسلامی  اعلام آمادگی کرد.

داودی با اشاره به ظرفیت جمعیت هلال احمر در شهرستان سراب و استفاده بهینه از املاک و ساختمان فعلی این جمعیت گفت:  با توجه به اینکه محور سراب اردبیل محدوده گردنه صائین در روزهای برفی سال بسته می شود و تعداد کثیری از مسافران در آن محورگرفتار می‌شوند لذا احداث پایگاه جاده ای در آن محور ضروری می باشد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جاده در دست احداث سراب به میانه خواستار پیگیری نمودن  پایگاه  امدادجاده ای برای پوشش حوادث این مسیر شد./

هوای خوزستان دوباره آلوده خواهد شد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi