جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس  با بیان اینکه ظرفیتی در شهرک فناوری وجود دارد که مغفول مانده است گفت: تسهیل روند فعالیت افراد در دانش‌بنیان‌ها و جلوگیری از روند طولانی صدور مجوزها مورد توجه باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71566
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل شود

 به گزارش خبرگزاری  خانه ملت،حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه در کشور کارهای بزرگی انجام شده که البته در تبیین و تشریح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد اظهار کرد: معتقدم ما در دولت انقلابی پیوست رسانه‌ای ضعیفی داریم.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۴۰ درصد افزایش صادرات نفت، بازگشت منابع به کشور و کاهش تلفات کرونا با واکسیناسیون کارهای بزرگی است که باید پیوست رسانه‌ای قوی داشته باشد تا مردم از این کارهای بزرگ و اثرات آن مطلع شوند.

وی با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم و با وجود کارهایی که انجام شده باید فعالیت‌های خود را دوچندان کنیم گفت: در حوزه تولید، دانش‌بنیان و شعار سال، مجلس قانون جهش دانش‌بنیان را راه انداخت که قوانین دست و پا گیر را باز کرده و حمایت خوبی از نخبگان انجام داده است.

وی با بیان اینکه ایران در حوزه استفاده از دانش‌بنیان خیلی موفق نبوده است افزود: ظرفیتی که در شهرک فناوری وجود دارد مغفول مانده و پارک‌های علم و فناوری نیز باید بیشتر از این فعالیت داشته باشند. ضمن اینکه تسهیل روند فعالیت افراد در دانش‌بنیان‌ها و جلوگیری از روند طولانی صدور مجوزها هم باید مورد توجه باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi