جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰۰ هزار دانش آموزان ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴ فروردین در کلاس درس حاضر می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جلال رحیمی بیدک با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین در همه مقاطع تحصیلی در سراسر کشور گفت: همه تمهیدات لازم در سطح آموزشگاه‌های ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده است تا دانش‌آموزان با شور و نشاط آموزش حضوری خویش را آغاز کنند. معاون آموزش ابتدایی اداره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71251
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

۱۰۰ هزار دانش آموزان ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد  ۱۴ فروردین  در کلاس درس حاضر می‌شوند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جلال رحیمی بیدک با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین در همه مقاطع تحصیلی در سراسر کشور گفت: همه تمهیدات لازم در سطح آموزشگاه‌های ابتدایی در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده است تا دانش‌آموزان با شور و نشاط آموزش حضوری خویش را آغاز کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه  دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در دوران کرونا بیشترین آسیب آموزشی، عاطفی و اجتماعی  را دیده‌اند،گفت: دوران ابتدایی زیربنای  آموزش است که عملکرد آن در همه  دوران تحصیل نمایان می شود و باید نگاه ویژه‌ای به مقطع ابتدایی داشته باشیم.

وی گفت: در کهگیلویه وبویراحمد  ۸۸۵۱۱ دانش آموز ابتدایی  در مدارس دولتی و ۱۵۱۷۱ دانش آموز در مدارس غیر دولتی ۱۴ فروردین روانه مدرسه می‌شوند و  ۵۹۶۹ آموزگار کار آموزش  آنها را  دنبال می‌کنند.

رحیمی بیدک  از اولیا دانش آموزان خواست با توجه با آسیب جدی در این مقطع مهم تحصیلی حساسیت بیشتری نسبت به حضور دانش آموزان داشته باشند.

وی در پایان از آمادگی همه مدارس در شهرستان‌ها و مناطق برای استقبال از دانش آموزان خبر داد و گفت: گروهای نظارتی  برای بررسی عملکرد ادارات در زمینه بازگشایی حضوری مدارس در ۱۴ فروردین  اعزام می شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi