شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح فاز اول یک مجتمع گردشگری در باشت

به گزارش کرونا از گچساران؛ سعید طالبی پور در آیین بهره برداری از این طرح گردشگری مجتمع و سفره خانه سنتی در باشت اظهار کرد: تلاش مدیران حوزه گردشگری و سرمایه گذار مجتمع توریستی تفریحی محمدی شایسته قدردانی است. وی بیان کرد: این مجتمع گردشگری در زمینی به مساحت پنج هزار متر واقع در پارک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71157
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

افتتاح فاز اول یک مجتمع گردشگری در باشت

به گزارش کرونا از گچساران؛ سعید طالبی پور در آیین بهره برداری از این طرح گردشگری مجتمع و سفره خانه سنتی در باشت اظهار کرد: تلاش مدیران حوزه گردشگری و سرمایه گذار مجتمع توریستی تفریحی محمدی شایسته قدردانی است.

افتتاح فاز اول یک مجتمع گردشگری در باشت 4

وی بیان کرد: این مجتمع گردشگری در زمینی به مساحت پنج هزار متر واقع در پارک تپه ای باشت با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده برای اجرای فاز دوم این طرح ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

افتتاح فاز اول یک مجتمع گردشگری در باشت 5سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح گردشگری آلاچیق، سکوی نشیمن، کافی شاپ، رستوران و فضای سبز ساخته شده است.

طالبی پور عنوان کرد: در فاز دوم طرح مجتمع گردشگری و سفره خانه سنتی محمدی ۶ سوئیت اقامتی پیش بینی شده که و عملیات اجرایی آن بزودی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باشت فاقد سوئیت اقامتی است گفت: با راه اندازی این سوئیت های اقامتی  بخشی از مشکل اقدامات مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان برطرف خواهد شد.

صادق ماندنی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت نیز در این آیین افزود: این مجتمع با اشتغالزایی ۱۵ نفر به صورت مستقیم و با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری به بهره‌برداری رسید. 

وی عنوان کرد: در ۳سال اخیر در حوزه گردشگری باشت اقدامات چشمگیری انجام شده و این تحوالات در حوزه گردشگری نتیجه کار تیمی و وحدتی است که در شهرستان جریان دارد. 

وی گفت: ساخت ۵ اردوگاه تفریحی، ۳ اقامتگاه بوم گردی و یک مجتمع خدماتی و رفاهی را از مهمترین اقدام انجام شده در چند سال اخیر در باشت است.

صدور مجوز بیش از ۳ هزار حلقه چاه در کهگیلویه و بویراحمد/ اورهال پمپاژهای امام زاده جعفر در فاز اول
دنبال کنید

ماندنی زاده اضافه کرد: میراث فرهنگی باشا برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای زیرساخت های گردشگری در شهرستان آمادگی لازم را دارد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذاری برای ایجاد کمپ های گردشگری در مناطق عشایری و اقامتگاه های بوم گردی از مهمترین زیرساخت های مورد توجه میراث فرهنگی شهرستان است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi