شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بستری 18 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۸۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد. دکتر محمد غلام‌نژاد افزود: هم اکنون ۱۳۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۶۵ نفر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70131
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

بستری 18 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۸۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

دکتر محمد غلام‌نژاد افزود: هم اکنون ۱۳۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۶۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ هزار و ۵۱۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۱۶۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های PCR و رپید تست استان حدود ۵۰ درصد موارد مثبت بودند.

 دکتر غلام‌نژاد ابراز داشت: مردم  استان توجه داشته باشند که دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود. استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی، تهویه مناسب و عدم حضور در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شوند  لذا لازم است نوبت های سوم و یاد آور  حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد فرم‌های شدید بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi