شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

درگیری پلیس با سارقان مسلح در میرداماد/ دستگیری ۳ متهم و مجروحیت مأمور کلانتری

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل خبر داد که با به همراه داشتن یک زن و کودک در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68403
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

درگیری پلیس با سارقان مسلح در میرداماد/ دستگیری ۳ متهم و مجروحیت مأمور کلانتری

به گزارش خبرنگار انتظامی کرونا ، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان مسلح منزل خبر داد که با به همراه داشتن یک زن و کودک در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر با اشاره به اینکه با توجه به اعلام حضور سارقان در محله میرداماد عوامل تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم سریعا جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند، بیان داشت : با حضور ماموران در محل اعلامی، سارقان به سمت آنان تیراندازی و با خودروی ۲۰۷ از محل متواری شدند.

وی افزود : در تعقیب و گریز صورت گرفته هر ۴ لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفته و ماموران موفق شدند ۳ نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر کنند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه ۲ نفر از اعضای دیگر این باند که هویت آنها شناسایی شده است از محل متواری شدند، بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که اعضای این باند برای پوشش سرقت های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده اقدام به سرقت می کردند.

وی با اشاره به اینکه سارقان برای انجام این سرقت از پلاک های سرقتی استفاده کرده بودند، افزود: پس از متوقف شدن خودرو یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شد.

آنچه فناوران از استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطالبه کردند/ نگذارید پارک علم و فناوری سیاسی شود
دنبال کنید

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: ماموران حاضر در این عملیات تلاش کردند که در حین انجام ماموریت هیچگونه خسارت مالی و جانی به شهروندان وارد نشود که همین امر مورد رضایت و تقدیر شهروندان و اهالی محل در هنگام دستگیری سارقان قرار گرفت.

سرهنگ موقوفه ای خاطرنشان کرد: هویت متهمان متواری شده شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi