جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

امکانات بهداشتی درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع شود

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه توزیع امکانات بهداشتی و درمانی در خوی و چایپاره باید بهبود یابد،گفت: امکانات بهداشتی درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67538
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

امکانات بهداشتی درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده با بیان اینکه امکانات بهداشتی و درمانی در سطح کشور با عدالت توزیع نشده است، اظهار کرد: در کشوری که برای حفظ خاک پاکش، شهدای والامقام از جانشان گذشته تا ذره ای از خاک میهن دست بیگانه نباشد  باید امکانات بهداشتی ،خدماتی ودرمانی  عادلانه  شود.

نماینده مردم خوی و چایپار ه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توزیع ناعادلانه امکانات بهداشتی و درمانی را بازی با جان ،سلامتی و اعتماد مردم عنوان کرد و  افزود: در مراکز استان ها و برخی شهرها بیمارستان ها و درمانگاه های تخصصی یکی پس از دیگری احداث می شود در حالیکه در مناطق محروم که وظیفه دولت ایجاد امکانات و زیر ساخت بهداشتی و درمانی است سنگ روی سنگ گذاشته نشده و مردم در تامین مسائل اولیه بهداشتی خود عاجز و درمانده می شوند.

نجف زاده تصریح کرد: آذربایجان غربی و شهرستان خوی و چایپاره بیشترین مشکلات را در زمینه های بهداشتی و درمانی دارند و این نشان می دهد که در توزیع عادلانه امکانات بهداشتی و درمانی تبعیض آشکار وجود دارد.

وی ضمن انتقاد از تاخیر در احداث بیمارستان چایپاره گفت: از وزیر بهداشت و درمان تقاضادارم نسبت به این مساله ورود پیدا کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شبانه روزی نمودن درمانگاه شهر فیرورق و تجهیز مرکز درمانی “الند” را از دیگر مطالبات مردم از وزیر بهداشت اعلام کرد و گفت : شبانه روزی نمودن و تجهیز درمانگاه فیرورق در نجات جان بیماران بدحال مهم و حیاتی است.

نجف زاده درپایان یادآورشد: از وزیر بهداشت و مجموعه در خواست کرده و می کنم نسبت به اصلاح تغییر قوانینی که در راستای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم مانع ایجاد می کنند به مجلس و نمایندگان مراجعه نموده تا مجلس گام های اساسی در اصلاح و تغییر این قوانین دست و پاگیر بر دارد./

امکانات شهرداری پاسخگوی جمعیت ۲۰۰ هزار نفری نیست
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi