شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس جهاد کشاورزی فارس: خرید دام از عشایر با نظارت اتحادیه تعاونی عشایری باشد

به گزارش کرونا از شیراز، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در جلسه بررسی روند صادرات دام در استان فارس، گفت: صدور مجوز صادرات دام عشایر، جهت حمایت از عشایر در شرایط خشکسالی، بهبود بازار خرید و فروش دام است. مجتبی دهقانپور افزود: در خصوص پرداخت مطالبات عشایر فروشنده دام نیز تضامین و اقدامات لازم بعمل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67390
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

رئیس جهاد کشاورزی فارس:  خرید دام از عشایر با نظارت اتحادیه تعاونی  عشایری باشد

به گزارش کرونا از شیراز، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در جلسه بررسی روند صادرات دام در استان فارس، گفت: صدور مجوز صادرات دام عشایر، جهت حمایت از عشایر در شرایط خشکسالی، بهبود بازار خرید و فروش دام است.

مجتبی دهقانپور افزود: در خصوص پرداخت مطالبات عشایر فروشنده دام نیز تضامین و اقدامات لازم بعمل آید.

مدیرعامل اتحادیه دامداران متحرک ایران نیز در این جلسه بیان کرد: سیاست‌های مهم دولت و وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت از دام عشایر و در راستای کاهش اثرات خشکسالی شامل خرید حمایتی دام مازاد، تامین علوفه دام مولداست.

خرم اظهار کرد: صدور مجوز صادرات ۱۵۰ هزار راس دام عشایر است که در این مرحله در استان فارس در خصوص صادرات دام عشایر قرارداد صادرات ۴۵ هزار راس دام با شرکت‌های مجری بر اساس دستورالعمل صادرات دام منعقد شده است.

بیات، مدیرکل امور تعاونی‌های سازمان امور عشایر نیز گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی برای نظارت بر کیفیت صادرات دام در استان‌ها کمیته‌ای با حضور روسای اداره تعاونی‌ها، حراست و امور عشایر شهرستان مربوطه تشکیل و در خصوص بررسی فرآیند دام خریداری شده به منظور صادرات راستی آزمایی و مستند سازی انجام شود.

انتهای پیام/ ج


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi