جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آساک دوچرخ در حال بازگشت به عرصه داخلی و بین المللی  است

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بابیان اینکه  آساک دوچرخ در حال بازگشت به عرصه داخلی و بین المللی  است،گفت: بهسازی جاده های روستایی در دستور کار قرار دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67198
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

آساک دوچرخ در حال بازگشت به عرصه  داخلی  و بین المللی  است

به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت، علی آذری  در تشریح  بازدید از تولیدات آساک در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران گفت: آساک دوچرخه در حال بازگشت به عرصه داخلی  و بین المللی  است.

نماینده مردم  قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باز پس گیری، بزرگترین کارخانه شهرستان قوچان که  یکی از ماندگار ترین خاطرات را برای مردم فهیم و بصیر قوچان و فاروج خلق کرده است،مقررشد. 

وی در ضمن بازدید از تولیدات آساک در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران تصریح کرد: درخشش نام قوچان در این نمایشگاه چشم بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده بود و این در حالی که امروز به لطف حق و تلاش های شبانه روزی و همکاری شهروندان شریف توانستیم با وحدت؛ شاهکار شگرفی را برای قوچان خلق کنیم.

آذری افزود: باز پس گیری آساک دوچرخ کمتر از بازپس گیری شرکت هپکوی اراک یا  صنعت مغان نبوده است و نیست .

نماینده مردم  قوچان و فاروج در مجلس  یادآورشد: توسعه مرزی ،بهسازی جاده های روستایی، آزاد سازی آساک دوچرخ ، تصویب منطقه ویژه اقتصادی، احداث پست برق شهرک صنعتی دوی قوچان مظلوم و همچنین  حضور هلدینگ تبرک و سیمرغ در قوچان و فاروج در  دستور کار قرار دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi