جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش رشته‌های تخصصی دانشگاه شهرکرد در دستور کار قرار بگیرد

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اقتدار و مرجعیت دانشگاه علوم پزشکی حفظ شود،گفت: افزایش رشته‌های تخصصی در دانشگاه شهرکرد باید در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67113
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

افزایش رشته‌های تخصصی دانشگاه شهرکرد در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با اشاره به تلاش کادر درمان چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به خوبی سکان مقابله با کرونا را در دست گرفت و در جهت واکسیناسیون تلاش کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مناسب دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در امر واکسیناسیون، عنوان کرد: کادر درمان در دوران شیوع کرونا فداکاری و از خود گذشتگی بسیاری داشتند.

وی با بیان اینکه محیط دانشگاه محل تاخت و تاز سیاسی نیست، تصریح کرد: دانشگاه باید محلی برای تلاش و نقش آفرینی نخبگان در زمینه بهداشت، درمان و سلامت باشد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه باید اقتدار و مرجعیت دانشگاه علوم پزشکی حفظ شود، ادامه داد: باید از توان و دیدگاه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید برای ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی در کشور تلاش کرد، گفت: افزایش رشته‌های تخصصی در دانشگاه شهرکرد باید در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در دوران شیوع ویروس کرونا، سکان مقابله را به‌خوبی در دست گرفتند.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری تاکید کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی استان در مهار ویروس کرونا و واکسیناسیون عمومی عملکرد موفقی در سطح ملی داشته است.

وی افزود: آرامش محیط دانشگاهی و آکادمیک به‌عنوان محلی برای نقش‌آفرینی نخبگان به‌منظور سلامت، بهداشت و درمان حفظ و از تاخت و تازهای سیاسی پرهیز شود تا بتوان اقتدار و مرجعیت این دانشگاه را حفظ کرد.

سپاه انتقام حادثه تروریستی شیراز را می‌گیرد
دنبال کنید

جعفری تصریح کرد: از توان افراد مختلف با تفکرهای علمی گوناگون برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شود.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در بین دانشگاه‌های تیپ ۲ هم‌ردیف خود از جایگاه مطلوبی در حوزه‌های بهداشت، درمان، آموزش و تحقیقات برخوردار است و مدیریت جدید برای ارتقای این جایگاه در تمامی حوزه‌ها تلاش کند.

جعفری یادآورشد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارتقای کمی و کیفی آمپر علمی پژوهش، فناوری و تحقیقاتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرکرد توجه ویژه داشته باشد و افزایش رشته‌های تخصصی در این مجموعه را در دستور کار قرار دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi