شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی: پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

گچساران – کرونا نیوز -فرمانده انتظامی گچساران گفت: محموله های کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در محور مواصلاتی شیراز  به گچساران از سوی ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر کشف و ضبط شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63983
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

کرونا :

فرمانده انتظامی: پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

سرهنگ سید محمد موسوی  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین  بازرسی به  چهار دستگاه وانت پراید ، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵  و سه دستگاه سواری پراید که به صورت کاروانی درحرکت بودند مشکوک و آنان را متوقف کردند. 

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها یکهزار و۶۰۰ عدد انواع  مواد خوراکی،۲ دستگاه یخچال فریزر دوقلو، پنج دستگاه  ماشین ظرفشویی، هفت دستگاه ماشین لباسشویی، سه هزار عدد انواع مواد غذایی نوشیدنی  بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران عنوان کرد: در این زمینه رانندگان قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.                              

وی بابیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، از سوی نیرو انتظامی در چهار نخست امسال میزان کشف کالای قاچاق در این شهرستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

سرهنگ محمد موسوی افزود: در این مدت بیش از ۷۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال کالای قاچاق امسال در گچساران کشف شده است در حالی که مدت مشابه سال گذشته ۴۶ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال قاچاق کالا در این شهرستان کشف شده بود.

پلیس کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استفاده غیرمجاز از سلاح هشدار داد
دنبال کنید

وی اظهار داشت: دستگاه ارز خارجی، گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و پوشاک از کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi