جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز انتخابات قطعی اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد 

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعی اینترنت و برق در روز برگزاری انتخابات پیش رو نباید در این استان وجود داشته باشد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61634
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

روز انتخابات قطعی اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد 

به گزارش کرونا نیوز، حسین کلانتری روز شنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و بخشداران این استان در یاسوج  اظهار داشت: بخشداران استان باید قبل از برگزاری انتخابات پیش رو تمامی این موارد را در شعبه های اخذ رأی کنترل کنند. 

وی افزود: .انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت هر چه بیشتر نکات بهداشتی برگزار خواهد شد. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تبلیغات انتخاباتی در این استان تا حد امکان در بستر فضای مجازی برگزار شود. 

کلانتری عنوان کرد: ۲۸ خردادماه امسال علاوه بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  در کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در شهرستان های گچساران و باشت برگزار می شود. 

وی ابراز داشت: انتخابات پیش رو در سلامت، امنیت، بی طرفانه و با مشارکت گسترده مردم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.  

کلانتری گفت: برخورد با متخلفان انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد جدی و بر اساس قانون است و در این زمینه نیز تعارف وجود ندارد.  

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر اساس قانون موظفند تمامی امکانات خود را در اختیار فرمانداران و بخشداران این استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو قرار دهند. 

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi