جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجریان انتخابات ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد اصل بی طرفی را رعایت کنند 

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجریان انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان اصل مهم بی طرفی را رعایت کنند و این جزو مطالبه جدی مردم است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61237
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

مجریان انتخابات ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد اصل بی طرفی را رعایت کنند 

به گزارش کرونا نیوز، حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست با اعضای هیأت نظارت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انتخابات پیش رو در کشور و این استان بر مبنای اصول مهم امانتداری، بی ‌طرفی و قانون‌ گرایی و بر اساس شاخص‌ های تعریف‌ شده در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار می ‌شود. 

وی افزود: سلامت انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد جزو اصول خدشه‌ ناپذیر تمامی مسوؤلان اجرایی استان و دست‌ اندرکاران برگزاری آن است و مهمترین موضوع برای تحقق چنین امر مهمی نیز عمل شفاف به قانون خواهد بود.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع مهم دیگری که در انتخابات پیش رو باید در استان مورد توجه جدی قرار گیرد امنیت آن است. 

کلانتری عنوان کرد: وظیفه مجریان انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد تأمین امنیت کامل آن در مراحل قبل، حین و پس از برگزاری است. 

وی ابراز داشت: این امر مهم با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، همکاری اعضای شورای تأمین و مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد محقق می شود.   

کلانتری گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون دیگر قشرهای ملت ایران و به کوری چشم دشمنان حضور حداکثری در انتخابات پیش رو خواهند داشت. 

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi