جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه وبویراحمد احداث شد

گچساران – کرونا نیوز – مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در دولت تدبیر و امید ۱۵ هزار و ۶۷۶ واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات بانکی و خدمات دولتی در استان احداث شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60097
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه وبویراحمد احداث شد

پژمان نیک اقبالی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی هشت سال گذشته در قالب طرح های مسکن مهر و خودمالکی در شهرهای بزرگ و کوچک کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است.

وی عنوان کرد:این تعداد واحد مسکونی در استان با پرداخت بیش از چهار هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال تسهیلات ساخته شده است.

نیک اقبالی بیان کرد: واحدهای مسکونی احداث شده در استان با استفاده از تسهیلات دولتی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا  آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید۱۰ هزار و ۷۷۲واحد مسکونی با اعتبار ۲ هزار و ۹۸۵میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه  طرح اقدام ملی مسکن مهمترین برنامه خانه سازی دولت تدبیر و امید است گفت: تاکنون برای ۷۰۰متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان حساب بانکی افتتاح شده و بانک مسکن به عنوان بانک عامل، پرداخت تسهیلات این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.

پژمان نیک اقبالی افزود:تا زمان حاضر واحد مسکونی برای ۵۳۵ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

وی بیان کرد:۱۱هزارو ۴۴۶ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در مناطق مختلف استان ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد چهار هزار و ۳۹۶ نفر در یاسوج،۲هزار و۱۵۹ نفر در دوگنبدان،۵۲۱ واحد در دهدشت، یک هزار و۴۸۶ متقاضی در سی سخت،۳۵۹ نفر در چرام و ۴۸ متقاضی در لیکک برای خانه دار شدن ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: احداث یک هزار و۹۵۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان به تصویب رسیده که از این تعداد یک هزار واحد در یاسوج،۵۰۰ واحد در دوگنبدان،۲۶۰ واحد در دهدشت،۱۰۰ واحد در سی سخت،۵۰ واحد چرام و۴۰ واحد مسکونی دیگر در لیکک پیش بینی شده است.

فینال قهرمانی نونهالان باشگاه‌های کشور/ فرازبام خائیز دهدشت بر سکوی اول هندبال نونهالان ایران ایستاد
دنبال کنید

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۵۱ هزار خانه در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تسهیلات بانکی و با مشارکت دستگاه های اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی احداث شده که ۳۶ هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید بوده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi