چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

۴۰۰ تُن میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد 

یاسوج- کرونا نیوز- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۰ تُن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان توزیع شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58654
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

۴۰۰ تُن میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد 

سالار حسین پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این میزان میوه شب عید توزیعی در کهگیلویه و بویراحمد شامل ۲۰۰ تُن سیب و ۲۰۰ تُن پرتقال بوده است. 

وی هدف از توزیع این میزان میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد را تنظیم بازار استان و تعدیل قیمت سیب و پرتقال اعلام کرد. 

حسین پور افزود: توزیع این میزان میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان بوده است.  

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میوه شب عید امسال در این استان بر اساس قیمت مصوب کمیته راهبری توزیع میوه استان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. 

حسین پور عنوان کرد: بر این اساس در کهگیلویه و بویراحمد قیمت هر کیلوگرم پرتقال ۱۱۹ هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم سیب نیز ۹۹ هزار ریال تعیین شده است. 

وی ابراز داشت: بخش خصوصی و اتحادیه میوه و تره بار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مباشر ستاد تنظیم بازار این استان کار توزیع میوه شب عید را در قالب ۲۰ غرفه در شهرستان ‌های استان به طور متمرکز انجام می دهند. 

حسین پور گفت: توزیع میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد با نظارت بازرسان مقیم سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان این استان انجام خواهد شد. 

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ هیچگونه تعطیلی نخواهند داشت و به طور مستمر و شبانه روزی در خدمت مردم این استان هستند. 

بزرگترین بدهی تاریخ تامین اجتماعی با همکاری دولت سیزدهم پرداخت شد
دنبال کنید

حسین پور افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن به شکایت آنان رسیدگی شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi