شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بزرگترین بدهی تاریخ تامین اجتماعی با همکاری دولت سیزدهم پرداخت شد

به گزارش کرونا از یاسوج، میرهاشم موسوی در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سازمان تامین اجتماعی علی‌رغم کسری بودجه اما به لطف دولت سیزدهم تعهدات خود در مراکز درمانی را انجام داده است. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سال گذشته برای پرداخت حقوق با کسری ۴ هزار میلیارد تومانی مواجه بودیم که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93505
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

بزرگترین بدهی تاریخ تامین اجتماعی با همکاری دولت سیزدهم پرداخت شد

به گزارش کرونا از یاسوج، میرهاشم موسوی در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سازمان تامین اجتماعی علی‌رغم کسری بودجه اما به لطف دولت سیزدهم تعهدات خود در مراکز درمانی را انجام داده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سال گذشته برای پرداخت حقوق با کسری ۴ هزار میلیارد تومانی مواجه بودیم که با کمک دولت رفع شد، افزود: در دولت سیزدهم ابر بدهی خود را پرداخت کردیم و تقریبا به صفر رساندیم.

موسوی عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی از سال ۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۰،  ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی که به سبب کسری نقدینگی دولت‌های قبل برای انجام تعهدات خود از بانک صورت گرفته بود را پرداخت کرد و در واقع بزرگترین بدهی تاریخ تامین اجتماعی با اقدامات خوب دولت سیزدهم تسویه شد.

 وی با تاکید بر ارائه خدمات تامین اجتماعی به مردم عنوان کرد: در حوزه درمان و خدمات درمانی تاکید بر ارائه خدمات به مناطق محروم تمام نقاط کشور است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi