شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل صدا و سیمای استان: امنیت داخلی کشور مرهون زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان در دیدار با سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم در کشور مثال‌زدنی است گفت: امنیت داخلی کشور مرهون زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است. به گزارش پایگاه خبری پلیس، امیر رئوف در دیدار با فرمانده و برخی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

کرونا :

مدیر کل صدا و سیمای استان: امنیت داخلی کشور مرهون زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان در دیدار با سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم در کشور مثال‌زدنی است گفت: امنیت داخلی کشور مرهون زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، امیر رئوف در دیدار با فرمانده و برخی از مسئولان ارشد انتظامی استان ضمن تبریک پیشاپیش هفته ناجا با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه امنیت آن جامعه محقق می‌شود و پیشرفتهای امروز استان مدیون تلاش نیروی انتظامی است.

رئیس شبکه استانی دنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط ویدئو کنفرانسی مراسم دانش آموختگی دانشگاه های افسری نیروهای مسلح در خصوص مقوله امنیت گفت: از عناصر مهم هر جامعه‌ای تامین امنیت است و اگر واقعاً در این نعمت بزرگ خدای ناکرده خللی ایجاد شود هیچ فعالیت و بستری برای رشد و توسعه ایجاد نمی شود.

وی در ادامه با توجه به اینکه امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد مثال‌زدنی است تصریح کرد: امروز به حمدالله تامین امنیت داخلی مرهون زحمات و رشادت‌های عزیزانمان در مجموعه نیروی انتظامی کشور است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

رئوف بیان کرد: در شرایطی که دشمن می خواهد با یک عملیات روانی بسیار سنگین امید را از جامعه ما دور کند اما نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان خط مقدم با همکاری و تعامل با صدا و سیما اجازه نخواهد داد دشمنان به اهداف پلیدشان دست یابند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان بر تعامل هرچه بیشتر با پلیس استان در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در مقایسه با سایر نهادهای امنیتی در خط مقدم قرار دارد و حضورش توام با آرامش است و مجموعه صدا و سیما در این شرایط با تشریک مساعی بستر مناسبی را برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی و به نمایش گذاشتن اقتدار پلیس به سمع و بصر مردم خواهد رساند.

ماینرهای غیرمجاز ۵ میلیارد ریال به برق کهگیلویه و بویراحمد خسارت زدند
دنبال کنید

وی با بیان اینکه صدا و سیما یک رسانه حاکمیتی است و تفاوت های اساسی با بقیه رسانه هایی دارد که در بخش‌های مختلف به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند تصریح کرد: صدا و سیما یک نهاد فرهنگی، اطلاع‌رسانی و حتی امنیتی است که امروزه به واسطه اعتمادی که مردم به اخبار صدا و سیما دارند اجازه نخواهند داد ذره ای خلل در ارائه اخبار صحیح صورت گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خاطرنشان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروزه در عرصه فراملی هم ندای آزادی خواهی و مبارزه با ظلم، ستم و استکبار را از زبان مردم آزادیخواه و مظلوم کشورهای جهان سر می دهد که این خود نشان از نگاه پاک به اندیشه رسانه ای است.

مدیر کل صدا و سیمای استان: امنیت داخلی کشور مرهون زحمات و تلاش های نیروی انتظامی است 3

  • مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان در دیدار با سرهنگ ستاد ً کیقباد مصطفایی ً فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم در کشور مثال‌زدنی است گفت: امنیت داخلی کشور مرهون …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi