سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

ساختمان هایی که با یک جرقه دود می شوند/وقتی ایمنی به حلقه ای گمشده در ساخت و ساز تبدیل می شود+تصاویر

یاسوج پر از ساختمان هایی است که نمای آنها تنها ایزوگام است ماده ای که به دلیل اشتعال پذیر بودن ممکن است هر لحظه حادثه ای را ایجاد کند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، امروزه به دلیل وجود بلایای طبیعی و خطرات زیادی از جمله نشست زمین باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41207
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

کرونا :

ساختمان هایی که با یک جرقه دود می شوند/وقتی ایمنی به حلقه ای گمشده در ساخت و ساز تبدیل می شود+تصاویر
یاسوج پر از ساختمان هایی است که نمای آنها تنها ایزوگام است ماده ای که به دلیل اشتعال پذیر بودن ممکن است هر لحظه حادثه ای را ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، امروزه به دلیل وجود بلایای طبیعی و خطرات زیادی از جمله نشست زمین باید ساختمان هایی ایجاد شود که از استحکام کافی برخودار باشند و در مقابل عواملی چون زلزله و آتش سوزی حداقل خسارت ها را ببینند تلفات جانی نیز به همراه داشته باشند.

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از شهر های این استان است که گویا بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل را جدی نگرفته است و در ساخت ساختمان ها آن گونه که باید نکات ایمنی رعایت نمی شود زیبایی های هر شهر به شکل و نمای ساختمان های آن شهر نیز بستگی دارد.

ساختمان هایی که با یک جرقه دود می شوند/وقتی ایمنی به حلقه ای گمشده در ساخت و ساز تبدیل می شود+تصاویر 5

گویا در یاسوج هیچ چیز نمی خواهد سرجای خودش باشد ساختمان هایی با ارتفاع های بلند که در برخی از آنها نکات ایمنی رعایت نشده است و ساختمان هایی با نمای ایزوگام که ممکن است با یک جرقه دود شوند و آتش بگیرند که خاموش کردن آن تجهیزات آتش نشانی می خواهد و ما آن را نیز نداریم و باید بایستیم و تنها شاهد دود شدن اموالمان باشیم.

یاسوج پر از ساختمان هایی است که تنها نمای آنها ایزوگام است و دور تا دور خیلی از آپارتمان های این شهر را گرفته است که هر لحظه ممکن است خسارتی جبران ناپذیر را ایجاد کند و حادثه ای همچون پلاسکو را رقم بزند و افراد زیادی نیز از بین بروند.

ساختمان هایی که با یک جرقه دود می شوند/وقتی ایمنی به حلقه ای گمشده در ساخت و ساز تبدیل می شود+تصاویر 6

ساختمان های نقره ای یاسوج توان مقابله با هیچ آتشی را ندارند و اگر دچار اتش سوزی شوند ممکن است به اتش سوزی زنجیره ای تبدیل شود با توجه به نبود تجهیزات و امکانات کم در اتش نشانی یاسوج و طبق گفته رستمی رییس اتش نشانی یاسوج آنها می توانند تنها ساختمان هایی چهار طبقه را خاموش کنند چرا که امکانات آنها در همین حد است.

ساختمان هایی که با یک جرقه دود می شوند/وقتی ایمنی به حلقه ای گمشده در ساخت و ساز تبدیل می شود+تصاویر 7

اگر آپارتمان های بیست و سی طبقه ای ما اتش بگیرند باید بایستیم و نگاه کنیم پس بهتر است خودمان به فکر خودمان باشیم قبل از اینکه دیرشود.

بسته شدن پرونده ۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان
دنبال کنید

ایزوگام به دلیل تولید شدن با قیر و نفت یک ماده اشتغال زاست و در سریع ترین زمان ممکن اتش می گیرد که خیلی سریع نیز جلو روی دارد اگر فکری برای ساختمان های یاسوج نشود ممکن است نوش دارویی بعد از مرگ سهراب رخ دهد که دیگر دیر است.

 
 
انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi